UA
RU

Small Talk: Яна Барінова, директорка Департаменту Культури КМДА 

Директорка Департаменту Культури КМДА Яна Барінова розповідає про Курований маркет KYIVNESS та свою любов до вінтажних речей.

Яна Барінова

Чому варто відвідати цю подію?

Вінтаж – це своєрідне мистецтво, він, як витримане вино: довго набирало смак і зрештою стало бажаним раритетом. До речі, саме поняття vinyl age (епоха вінілу) нам натякає на щось дуже якісне в минулому. Тому Kyivness аж ніяк не треба прирівнювати до секонд-хенду. Вінтажний одяг, предмети побуту і біжутерія – це не дешеве б/в, а унікально збережені досить коштовні і брендові речі, які відображають «кіч моди» свого часу. Ще одна причина криється у можливості відвідати чарівну локацію, де в цьому році відбувся Kyivness. Шоколадний будиночок  унікальний витвір київської культури та архітектури, овіяний 100-літньою історією! Побувати в цьому особняку аристократичних Липок – окреме задоволення.

До Різдва та Нового року готується багато заходів, чим серед відрізняється Kyivness вікенд? Як було обрано такий незвичайний та елегантний напрямок ?

Kyivness — унікальна подія. Сьогодні у Києві проводять цікаві, прогресивні заходи, які наявно демонструють, як круто міксувати вінтаж із локальними брендами, культуру і міське життя. Разом з подібними ініціативами ми можемо показати на прикладі, що це сучасно, екологічно та доступно.

Я люблю ходити на Kyivness з родиною, тому ідея створити спільну колаборацію з’явилася досить очікувано. Подія приваблює людей з різних категорій, яких об’єднує любов до сучасної культури. Моє завдання як директорки Департаменту культури — поширювати і розвивати всі її напрямки.

Яна Барінова 2

Kyivness 7

Kyivness 8

Kyivness 3

Яна Барінова

У Kyivness є історія, розкажіть вашу улюблену, пов’язану з ним.

Щоразу приходячи на подію, відвідувачів очікує щось нове, тому улюбленої історії немає. Різдвяний маркет безумовно став моїм фаворитом — вінтажні речі і історична будівля Шоколадного Будинку створили ідеальний тандем.

Як ви ставитеся до вінтажних речей, та що є окрасою вашої власної вінтажної колекції?

Я переважно полюбляю вінтажну біжутерію, в мене її досить багато: браслети, кулони, броші, сережки. Перші такі речі я придбала у свій час на знаменитому блошиному ринку Парижа – Marché Saint-Ouen. Він, до речі, й найбільший такого роду ринок в Європі. Саме в Європі я й побачила, наскільки популярно відвідувати подібні місця. Це дійсно захопливо! Чоловіки і жінки чи навіть цілі родини блукають іноді увесь день між рядами, роздивляються речі, торкаються їх, приміряють, ведуть розмови з продавцями, радяться… Мені здається, це якась окрема субкультура, навіть певна мандрівка епохами, як би пафосно воно не звучало. Ось зараз ми звикаємо до Інтернету речей, а раніше — речі були мережею – зустрічей, спілкування, оцінювання. Хочу додати, що я в основному одягаюсь у сучасних дизайнерів, але вони досить-таки часто звертаються у фасонах і деталях до моди минулого, це не секрет. Вінтаж — це десь 50-60 років тому? Здається, ми ще можемо бачити образи модних панянок тих років на екранах старих фільмів, на обкладинках старих журналів, які, до речі, також сьогодні — вельми цікавий вінтажний артефакт!

Фото надала пресслужба

Статьи по теме