sapık oğlana ters reaksiyon işlemez herkesin hayalinde porno kendine özgün ve istediği kriterlerde bir kadın brazzers profili vardır bu kadın sizin düşündüğünüz kadın şemalarından sikiş çok daha kaliteli bedene fiziğe ve amcığa sahiptir porno ve diğerlerinden çok daha farklı bir yapıya porno izle sahip kadınların iyisinden anlayan bir ayı sex izle gibi körpe güzel bir kızı bularak kendine porno manita yapan adam onu kendi evine atarak dışarıya porno film adım bile atmasına izin vermez maço tavırlarıyla genç twitter porno kızı adeta kendisine köle etmiş olan adam seks video sabahları kalkarak maniasını öperek uyandırmadan daha türkçe porno ileri boyuta taşımak ister ve güne taze kaşar gibi lezzetli 19luk kızın amcığını okşayarak başlar

    Спецпроєкт Marie Claire х Mary Kay було названо “об’єднанням року” за версією X-RAY Marketing Awards 2021

    Головною колаборацією 2020 року стала історія про силу жінок. 

    Спецпроєкт Marie Claire х Mary Kay було названо “об’єднанням року” за версією X-RAY Marketing Awards 2021-Фото 1

    Підбиваючи підсумки 2020 року, пропонуємо ще один раз насолодитися неймовірною історією жінки (https://marykay.marieclaire.ua/  https://mmr.ua/show/mary-kay-i-manifest-silnyh-zhenshhin-sredi-nominantov-x-ray-marketing-awards ), яка здолала складну хворобу та довела, що жага до життя здатна переборювати будь-які перешкоди . Основним месседжем центральної історії осіннього номеру журналу Marie Claire та спецпроєкту Marie Claire х Mary Kay був поклик до українських жінок «будь-ласка, дбайте та піклуйтесь про своє здоров’я». Саме її виділив оргкомітет премії X-Ray Marketing Awards, та визначив переможцем у категорії “об’єднання року”. 

    Головні нагороди в сфері маркетингу і комунікацій були вручені в Києві 11 березня. В рамках X-RAY Marketing Awards всі проєкти в шорт-листах проходять тристоронню оцінку: експертним журі, шляхом онлайн-голосування маркетинг та піар спеціалістів України та членами організаційного комітету. Такий підхід є максимально об’єктивним і виключає будь-які маніпуляції. 

    Ім’я Алли Мазур стало синонімом новин вже для кількох поколінь українців. Їй довіряють мільйони людей і щонеділі чекають біля екранів у ТСН.Тиждень. Торік вона змогла прийняти діагноз онко не як вирок, а як виклик, і своєю сміливістю підтримати багатьох. І зараз в новому образі у свій день народження Алла надихає всіх жінок не боятися приймати себе після хвороби, любити себе і життя — попри все. Саме тому Marie Claire надихнувся історією Алли та створив спеціальний спецпроект з соціальним месседжем для всіх українок.

    Спецпроєкт Marie Claire х Mary Kay було названо “об’єднанням року” за версією X-RAY Marketing Awards 2021-Фото 2

    Аби історія та спецпроєкт були реалізовані і досягли максимальної кількості аудиторії Marie Claire заручилася підтримкою відомого бренду косметики Mary Kay, що також активно підтримує соціальні ініціативи для жінок та має благодійний фонд «Рожевий змінює життя».  

    У соціальному номері Marie Claire було опубліковано велике інтерв’ю Алли, присвячене її шляху від діагностування злоякісної пухлини молочної залози до одужання, а також заклик до всіх українок проходити регулярні огляди у фахівців, щоб збільшити шанси на раннє діагностування та одужання. Powerful woman, а також справжня героїня Алла Мазур відверто розповіла, що їй вдалося перемогти рак грудей не в останню чергу завдяки позитивному настрою. Зірка телеканалу 1 + 1 протягом всього процесу лікування була твердо налаштована виграти не тільки битву, але і війну, і саме тому вона закликає жінок вірити в себе та дбати в себе.

    У номері також було опубліковано відривний чекап-лист, механізм якого спрямований на оперативну самостійну оцінку стану здоров’я шляхом відповіді на прості запитання, а також слідування графіком консультацій лікарів, проходження тестів і здачі аналізів.

    Проект було реалізовано завдяки відданій і натхненній команді:

    Світлана Конар, продюсер проекту

    Ростислав Ріпка, фотограф

    Ігор Сулій, асистент фотографа

    Людмила Міхно, куратор проекту зі сторони 1+1

    Ірина Татаренко, текст інтерв’ю

    Катерина Маркова, стиліст

    Юлія Волинська, візажист

    Галина Оболенська арт-директор

    Олена Малиновська дизайнер онлайн-проекту

    Юнонна Шевченко, менеджер від «Mary Kay»

    Анна Волошина, менеджер по партнерству

     

    Понравилась статья? Оцените:
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
    Загрузка...
    Статьи по теме