Спецпроєкт Marie Claire х Mary Kay було названо “об’єднанням року” за версією X-RAY Marketing Awards 2021

Головною колаборацією 2020 року стала історія про силу жінок. 

Спецпроєкт Marie Claire х Mary Kay було названо “об’єднанням року” за версією X-RAY Marketing Awards 2021-Фото 1

Підбиваючи підсумки 2020 року, пропонуємо ще один раз насолодитися неймовірною історією жінки (https://marykay.marieclaire.ua/  https://mmr.ua/show/mary-kay-i-manifest-silnyh-zhenshhin-sredi-nominantov-x-ray-marketing-awards ), яка здолала складну хворобу та довела, що жага до життя здатна переборювати будь-які перешкоди . Основним месседжем центральної історії осіннього номеру журналу Marie Claire та спецпроєкту Marie Claire х Mary Kay був поклик до українських жінок «будь-ласка, дбайте та піклуйтесь про своє здоров’я». Саме її виділив оргкомітет премії X-Ray Marketing Awards, та визначив переможцем у категорії “об’єднання року”. 

Головні нагороди в сфері маркетингу і комунікацій були вручені в Києві 11 березня. В рамках X-RAY Marketing Awards всі проєкти в шорт-листах проходять тристоронню оцінку: експертним журі, шляхом онлайн-голосування маркетинг та піар спеціалістів України та членами організаційного комітету. Такий підхід є максимально об’єктивним і виключає будь-які маніпуляції. 

Ім’я Алли Мазур стало синонімом новин вже для кількох поколінь українців. Їй довіряють мільйони людей і щонеділі чекають біля екранів у ТСН.Тиждень. Торік вона змогла прийняти діагноз онко не як вирок, а як виклик, і своєю сміливістю підтримати багатьох. І зараз в новому образі у свій день народження Алла надихає всіх жінок не боятися приймати себе після хвороби, любити себе і життя — попри все. Саме тому Marie Claire надихнувся історією Алли та створив спеціальний спецпроект з соціальним месседжем для всіх українок.

Спецпроєкт Marie Claire х Mary Kay було названо “об’єднанням року” за версією X-RAY Marketing Awards 2021-Фото 2

Аби історія та спецпроєкт були реалізовані і досягли максимальної кількості аудиторії Marie Claire заручилася підтримкою відомого бренду косметики Mary Kay, що також активно підтримує соціальні ініціативи для жінок та має благодійний фонд «Рожевий змінює життя».  

У соціальному номері Marie Claire було опубліковано велике інтерв’ю Алли, присвячене її шляху від діагностування злоякісної пухлини молочної залози до одужання, а також заклик до всіх українок проходити регулярні огляди у фахівців, щоб збільшити шанси на раннє діагностування та одужання. Powerful woman, а також справжня героїня Алла Мазур відверто розповіла, що їй вдалося перемогти рак грудей не в останню чергу завдяки позитивному настрою. Зірка телеканалу 1 + 1 протягом всього процесу лікування була твердо налаштована виграти не тільки битву, але і війну, і саме тому вона закликає жінок вірити в себе та дбати в себе.

У номері також було опубліковано відривний чекап-лист, механізм якого спрямований на оперативну самостійну оцінку стану здоров’я шляхом відповіді на прості запитання, а також слідування графіком консультацій лікарів, проходження тестів і здачі аналізів.

Проект було реалізовано завдяки відданій і натхненній команді:

Світлана Конар, продюсер проекту

Ростислав Ріпка, фотограф

Ігор Сулій, асистент фотографа

Людмила Міхно, куратор проекту зі сторони 1+1

Ірина Татаренко, текст інтерв’ю

Катерина Маркова, стиліст

Юлія Волинська, візажист

Галина Оболенська арт-директор

Олена Малиновська дизайнер онлайн-проекту

Юнонна Шевченко, менеджер від «Mary Kay»

Анна Волошина, менеджер по партнерству

 

Статьи по теме