Нинішні Дени Хамфрі, Серени вам дер Вудсен та Блер Волдорф – як творці перезапуску “Пліткарки” експлуатують старі образи.
Для того, щоб визначити значущість історії, потрібно лише кілька серій. Якщо вона написана продумано, глибоко і цікаво, то вас одразу ж затягне – ви не зможете зупинитися і будете із захватом дивитися аж до раннього ранку. В іншому випадку, якщо, звичайно, ви не любите залишати справи незакінченими, ви просто щотижня включатимете нову серію в надії, що поставлена за підсумком галочка в списку виконаних справ принесе вам хоч якесь моральне задоволення. Тому що естетичної чи інтелектуальної насолоди, як у випадку з новою “Пліткаркою”, вам точно не бачити.
Можна багато написати про те, чому продовження культової історії виявилося найгучнішим розчаруванням останніх років, але нам хотілося б зосередитися на тому, як творці шоу вирішили не вигадувати нові складні характери, а лише трохи підкоригувати сформовані. Еволюція бруклінського самотнього хлопця, який у перезапуску є чи не принцом, а також нова Блер, якій хочеться співчувати чи не більше за інших. Розбираємось у хитросплетіннях відносин між усім знайомими героями.
Найпопулярніша дівчина не тільки Манхеттена, як це було у випадку з Сіреною, але і всього Нью-Йорка, націлена на підкорення світу. Джуліан – інфлюєнсер, it-girl, хоча цей титул у порівнянні з масштабами популярності Джуліан здається дрібнуватим, а також ікона моди, найзавидніша наречена – справжня зірка! І хоча багато ресурсів порівнюють її з Блер Волдорф, нам аналогія з її білявою подругою здається набагато прозорішою.
Проблеми з сім’єю (у випадку Джуліан у неї є недолугий батько), завищена самооцінка, бажання робити щось хороше, коли в результаті виходить навпаки. Однак у новій Серені не відчувається енергії, підйому, надриву. У те, що така дівчина може бути найбажанішою, найкрутішою, кумиром для однолітків, віриться насилу. Та й щирого каяття поки що в очах Келлоуей не видно, як і пристрасті, привабливості та відвертої жіночності.
Мабуть, Одрі – єдиний персонаж із усього нового складу, якому хочеться щиро співчувати. Вона не прагне бути королевою, як це було у випадку з Блер. Їй нема чого нікому доводити, адже вона й так знає, чого варте. Навіть зовні Блер і Одрі схожі один на одного (суперечності можна знайти лише у відтінках волосся), та й історії життя у них досить однотипні.
Мати, яка переживає важке розлучення, і зовсім не звертає уваги на дочку, найкращий друг, який є першим і єдиним хлопцем, любов до поганих хлопчиків… Але, на відміну від Блер, в Одрі немає безмежної стервозності. Та й твердою королевою їй не завжди вдається бути. Втім, блондинка і не прагне бути такою. Вона така яка є, і тому заслуговує на нашу повагу та беззаперечну любов.
Сучасний привілейований хлопчик переїхав з Манхеттена до Брукліна, але не перестав захоплюватися “новенькими”, вислужуватися перед суспільством в надії заглушити комплекс багатія і керуватися, як йому здається, виключно благородними поривами. Втім, як і Нейт Обі здається прісним, з надто згладженими кутами, гарним, чудовим і нудним. Та й почуттям провини, замаскованим під шляхетне походження, як і далеко захованої вглиб себе підлістю, нікого вже не здивуєш.
Ерік ван дер Вудсен є недооціненим персонажем першої “Пліткарки”. Є надія, що його послідовник із перезавантаження зможе отримати набагато більше визнання публіки. Акі – хлопець Одрі, якого тягне … до інших хлопців. Йому складно розібратися в собі, і так само складно відмовитися від дівчини, з якою зустрічався мало не з дитинства. Він загадковий і за своєю натурою прагне завжди чинити правильно. Але на відміну від того ж Обі-Нейта в ньому є щось привабливе – темне і непередбачуване.
Читай також: Дженніфер Еністон відмовляється спілкуватися з непровакцинованими друзями
Якщо більше десятиліття тому поганий Чак Басс здавався мрією, головним любовним інтересом, хлопцем, про якого мріють усі з його безлімітним доступом до заборонених речовин, розпусних клубів та вільних апартаментів у готелі батька, то Макс Вулф значно поступається своєму прототипу.
Його проблеми з батьками здаються надуманими, а безладний секс, збоченість, бажання руйнувати все і всіх навколо здаються відверто огидними. Сьогодні дівчата більше не мріють про поганих хлопчиків. Нехай вони і шикарні в ліжку, але з настанням ранку серпанок розсіюється, і залишається лише тінь втраченого хлопця, що ховається за маскою багатого шукача пригод та гострих відчуттів.
Якщо в першій “Пліткарці” так звана почет королеви Бі була завжди залишалася на задньому плані, то в перезавантаженні Місяць і Моне виходять на перший план. Вони плетуть інтриги не гірше за Блер, йдуть на злочинні речі, щоб досягти свого і готові лицемірити аж доти, доки не досягнуть бажаного. На тлі їхньої “керівниці” Жюльєн дівчата здаються набагато цікавішими. У них відчувається така розлюченість, що відразу ж хочеться розібратися, чим викликана подібна поведінка. Адже диму без вогню, як відомо, не буває.
Сучасна Дженні Хамфрі така ж маленька дівчинка, яка не завжди розуміє різницю між захистом себе і необґрунтованим булінгом. На відміну від Дженні їй зовсім не хочеться бути частиною “еліти”, але навіть попри свої бажання вона виявляється втягнутою в інтриги та скандали. У неї є потенціал стати головним стервом на Манхеттені, і цілком імовірно, що це їй вдасться швидше, ніж Дженні. Потенціал у неї куди дужче. І так, вона дратує так само, як і її попередниця. Вона здається неотесаною і надто природною для елітної школи на Манхеттені. Але всьому свій час, а тому чекаємо на пришестя нової королеви.
Багато хто зізнавався, що Ден Хамфрі спочатку був їх нелюбимим персонажем. Невже підсвідомо ми всі розуміли, хто ховається під маскою Пліткарки? Як би там не було, але нова онлайн-королева цього разу — шкільна вчителька, яка разом із групою колег має намір провчити підлітків, що зарвалися. Звичайно, помста за покалічені долі інших вчителів, з одного боку, здається благородною справою, але найчастіше виглядають усі її інстаграмні махінації як звичайна заздрість.