UA
RU

«Вбивця твіттера»: Meta запустила нову соцмережу Threads

Редагувати переклад

Компанія Meta запустила нову соцмережу Threads. Наразі це — головний конкурент соціальної мережі Twitter. Threads вже назвали «вбивцею твіттера». 

«Вбивця твіттера»: Meta запустила нову соцмережу Threads-Фото 1

Зановник Meta Марк Цукерберг анонсував Threads як програму, створену для обміну текстом. За задумом, Threads має бути простором для публічних обговорень, які відбуваються у реальному часі. Цукерберг впевнений, що нова соцмережа сформує майбутнє Інтернету.

Що таке Threads

Threads — це нова програма, розроблена командою Instagram, для обміну текстовими оновленнями. Войти туди можна, використовуючи свій обліковий запис в Instagram. Публікації Threads можуть мати до 500 символів, а також містити посилання, фотографії та відео тривалістю до 5 хвилин.

Чим Threads відрізняється від Instagram

В Instagram люди спілкуються за допомогою фотографій і відео. Threads задумана як соціальна мережа, яка бере все найкраще із Instagram і розширює ці опції до тексту. Таким чином у користувачів з’являється більше можливостей для вираження своїх ідей. В Threads, як і в Instagram, можна стежити за друзями та відомими людьми. Спілкуватися з ними і з тими, на кого ви підписані в Instagram.

Як приєднатися до Threads

Почати роботу з Threads легко. Скачайте застосунок і увійдіть, використовуючи свій обліковий запис Instagram. Ваше ім’я користувача Instagram буде збережено. Також у програмі є можливість налаштувати свій профіль спеціально для Threads. Завантажити програму можна з Apple App Store і Google Play Store.

Хто може приєднатися до Threads

Приєднатися до Threads може кожен бажаючий. Користувачі, яким ще не виповнилося 16 років (у деяких країнах — 18 років), у разі приєднання матимуть приватний профіль. Мережа Threads запустилася у більш ніж 100 країнах для iOS і Android. 

Який вигляд має стрічка Threads

Стрічка Threads показує пости, опубліковані людьми, на яких ви підписані. А також рекомендовані пости від інших користувачів. Публікації можуть мати до 500 символів і містити посилання, фотографії та відео тривалістю до 5 хвилин. Публікацією Threads можна поділитися у своїй історії в Instagram. Можна розмістити свою публікацію як посиланням на будь-якій іншій платформі.

Автор: Яна Панюшкіна

Фото: Threads

Читайте також: АГРЕСІЯ ТА ХЕЙТ У СОЦМЕРЕЖАХ. ЯК РЕАГУВАТИ?

 

 

Статьи по теме