Успіх квіткової рекламної кампанії Prada не дає спокою та іншим брендам.
Модні будинки починають презентувати свої колекції до Дня святого Валентина — до свята залишилося 8 днів. На честь 14 лютого, Tiffany & Co. оголосили про те, що починаючи з цього тижня вони планують упаковувати квіти в картонний папір з фірмовим дизайном, а також продавати вже готові композиції у вазах і горщиках.
Серед пропозицій можна знайти п’ять різних квіткових ансамблів, таких як троянди у розкішній вазі білого кольору з класичним відтінком бренду Tiffany Blue, рослини у горщиках з чистого срібла та орхідея у фарфорі з логотипом модного будинку.
Читайте також: Белла Хадід, Кендал Дженнер та інші супермоделі в новому капейні Burberry
За словами Ріда Кракова, художнього керівника Tiffany & Co., така маркетингова пропозиція допоможе постійним клієнтам бренду “впровадити філософію розкоші” у повсякденне життя. Зазначимо, що вартість упаковки квітів варіюватиметься від 30 до 85 доларів. Максимальна вартість квіткової композиції у срібній вазі — її продаватимуть за 750 доларів.
Нагадаємо, конгломерат LVMH придбав модний будинок Tiffany & Co. за рекордні 16,6 млрд. доларів. До цього найдорожчою покупкою компанії був французький бренд Christian Dior, куплений у 2017 році за 7 млрд доларів.