
Україна вперше удостоїлася «Каннського лева» за брендинг Євробачення 2017
Ми завжди говорили, що щодо креативу українцям немає рівних!
65-й щорічний Міжнародний фестиваль реклами «Каннські леви» відбувся 19 червня 2018 року. У чому його суть? Журі відзначає візуальну майстерність — роботи, в яких «унікальна візуальна ідентичність призводить до впізнання та розуміння споживача».
Цього року українців внесли в шорт-лист, що вже можна вважати перемогою, тим більше, що хлопцям довелося змагатися з такими гігантами, як BETC (Франція), Wieden+Kennedy (Нідерланди), Superunion (Англія) та багато інших.
Читайте також: УКРАЇНА ВИБРАЛА СЛОГАН І ЛОГОТИП «ЄВРОБАЧЕННЯ-2017»
Креативне агентство Banda Agency у союзі з дизайн-студією Republique принесло Україні першу перемогу — бронзову статуетку «Каннських левів» у категорії «Design lions». Журі відзначило брендинг Євробачення 2017 року, який розробила команда. Цією радісною новиною на своїй сторінці у Facebook Павло Вржещ, засновник Banda Agency.
До речі, саме Banda Agency належить ідея бренду України Ukraine Now.
Більше від
- Фаворити місяця: digital-команда Marie Claire про знахідки та натхнення у грудні 2025
- Свічки, авторський посуд та текстиль: 5 красивих колекцій різдвяного декору від українських брендів
- РЕЙТАРСЬКА: СЕРЦЕ КИЄВА, КУЛЬТУРИ ТА ВІДРОДЖЕННЯ
- Магія Різдва: як пройшов Christmas Blog Day від Burda Media Ukraine
- Улюблені різдвяні фільми digital-редакції Marie Claire