Україна здобула три нагороди на фестивалі «Каннські Леви»
Креативністю українців захоплюється весь світ.
Минулого тижня почався фестиваль творчості «Каннські Леви» на півдні Франції. Тут нагороджують креаторів, що працюють в творчій галузі та рекламі.
Три українськи проєкти повезли додому нагороди від каннського жюрі. Друге місце посів Логотип Чорнобиля, що зникає від Banda Agency. Він переміг в номінації Creation of a New Brand Indentity (створення нового бренду). Також в цій категорії відзнаку отримала агенція Bickerstaff.284 з потужним брендингом Хортиці.
Читайте також: ЗАРАДИ ТВАРИН: UAANIMALS РОЗІГРУЮТЬ АВТОГРАФ ЛЕОНАРДО ДІ КАПРІО
Третє місце в номінації Spatial Sculptural Exhibition and Experiences (просторові та скульптурні композиції) отримав український дует Saatchi Saatchi та Dronarium. Вони презентувати новий погляд на Батьківщину-Мати: в їхньому бачені вона постала з прапором ЛГБТ-спільноти замість меча.
Також на фестивалі «Каннські Леви» був представлений проєкт «Зерна правди» — краудфандингова платформа про Голодомор, створена Postmen. Не забули і про власний бренд застосунку «Дія».