Кожен день особливий: український бренд ароматів THE HOMEST провів ребрендинг та розширив свою лінійку
Український бренд ароматів THE HOMEST розширив асортимент. Відтепер тут доступні аромадифузори, парфуми для авто, спреї для дому. А також масажні свічки, санітайзери та свічки у янтарному склі.
Український бренд ароматів для дому THE HOMEST розширює свій асортимент та презентує нові аромакомпозиції. Тепер у бренда доступні аромадифузори, парфуми для авто, спреї для дому, масажні свічки, санітайзери та свічки у янтарному склі. Для своїх продуктів THE HOMEST використовує виключно аромати з сертифікатом IFRA. Всі вони безпечні для здоров’я та навколишнього середовища.
Починаючи з минулої осені, THE HOMEST почав свою трансформацію у сервіс ароматів для дому та бізнесу. Ця перебудова зайняла приблизно шість місяців.
«Масштабування продуктів в рамках існуючого візуалу було складним. Тому ми змінили візуальний вигляд бренду, щоб ви впізнавали THE HOMEST з кожного куточка України і світу. У створенні нового дизайну ми заклали мінімалізм, універсальність, професійність та сучасність», — ділиться співвласниця бренду Ярина.
Проте головне залишається незмінним. THE HOMEST продовжує бути концептуальним місцем для всіх поціновувачів ароматів та гедоністів. Підтримує ідею любові до себе та нагадує, що особливі моменти відбуваються кожен день. Цим настроєм пронизана вся естетика бренда і саме цю атмосферу він передає.