До створення першого україномовного весняного випуску Marie Claire долучилася Надя Шаповал
Команда Marie Claire оголошує про ребрендинг глянцю та планує презентувати перший номер видання, котрий за ініціативи запрошеної редакторки вийде повністю українською мовою. Цей крок став цілком закономірним у перебудові концепції Marie Claire Ukraine.
Аби зробити релонч, до команди журналу було запрошено людину, яка з власного досвіду знає, як правильно презентувати автентичність України з урахуванням семантики глянцю. Саме тому запрошеною редакторкою першого випуску Marie Claire, що вийде рідною мовою, стала Надія Шаповал – відома вітчизняна модель, стилістка і засновниця бренду Nadiia. Далеко за межами нашої держави її ім’я асоціюється із потужним національним наповненням, натхненням та концепціями етноправдивості.
“Журнал Marie Claire – це видання з 80-літньою світовою та більш ніж 10-літньою історією в Україні. І наразі ми є свідками не тільки його масштабних змін, але й реформації усього вітчизняного медіаринку. У серпні ми повністю оновили склад команди друкованого та діджитал-видань Marie Claire. Зробили редизайн сайту та внесли зміни до його структури та позиціювання. І це – тільки початок якісних трансформацій, які заплановані у Marie Claire. Звісно, вони неможливі без сильної команди та яскравого лідера. Тому до співпраці над Marie Claire spring issue ми запросили Надію Шаповал. І впевнені, що це буде новий та унікальний досвід та кейс роботи над виданням міжнародного рівня”, – зазначила Катерина Лагутіна, керівниця бренду Marie Claire.
Культурна ідеологиня, засновниця власної марки Nadiia, стилістка та модель на власному досвіді переконалася, що справжнє, глибоке та правдиве може вирости тільки з рідного коріння. Вона закінчила факультет видавничої справи КНУ ім. Т. Шевченка та магістратуру Instituto Marangoni Fashion Brand Management and Fashion business, а тому добре розуміє, як грамотно впорядкувати закони глянцю. Лише тиждень тому Надія Шаповал у колаборації із брендом одягу Bevza презентувала чергову колекцію кераміки, зробивши акцент на українській спадщині та підґрунті патріотизму. Її лінійка Tryp натхнена Трипільською та культурою Кукутені, що існували на території України 6000-3000 років до н. е. Героїнями кампанії Надії стали звичайні бабусі, які позували перед камерою у керамічних намистах.
Читай также: Chanel провели показ коллекции Métiers d’Art в замке Шенонсо
“Для мене стати запрошеною головниою редакторокою та реформувати журнал із визначною історією у світі та в Україні – це випробування. Вперше вітчизняне модне глянцеве видання перейде на українську мову друком. Ми зробимо Ukrainian issue – український випуск, котрий у наші буремні часи, сподіваюсь, увійде в історію української модної індустрії. Журнал публікуватиметься чотири рази на рік, що дасть нам змогу перейти у формат table book і обговорювати глибокі соціально-культурні теми. У моїх планах – залучати молодь до створення текстів для сайту і сформувати коло свідомих читачів, котрі щиро цікавляться модою, культурою та життям і не є байдужими до соціальних проблем”, – підкреслила Надія Шаповал, запрошена головна редакторка Marie Claire.
Команда видання переконана, що творча та креативна особистість, Надія Шаповал гармонійно доповнить колектив журналу та додасть роботі в ньому не лише сучасності та свіжого погляду на важливі речі, а й власну особливу енергетику.