UA
RU

Віддалена робота: як правильно планувати свій тайм-менеджмент в сучасних умовах

Редагувати переклад

Зараз настав той час, коли кожна хвилина має свою вагу, тому українці почали більше цінити цей ресурс та намагатися правильно ним розпоряджатися.

Робота віддалено – це новий формат співпраці, до якого ми вже змогли більш-менш звикнути.

Віддалена робота: як правильно планувати свій тайм-менеджмент в сучасних умовах-Фото 1

Але сьогоденні демонструє, що ми повинні навчитися грамотно планувати свій тайм-менеджмент, щоб встигнути і попрацювати, і займатися домашніми справами і поволонтерити. Тому редакція Marie Claire разом з платформою для контент-маркетингу WhitePress ділиться з вами практичними порадами, як правильно спланувати свій час і не відчувати виснаження.

Порада №1: Визначте, скільки часу ви готові витрачати

Перед тим, як почати працювати дистанційно, визначте для себе особисто скільки часу ви готові витрачати саме на роботу, а скільки на все інше. Варто розуміти, що час – це безцінний ресурс, тому використовувати його варто з розумом. Після того, як ви поставите конкретні часові межі, вам буде простіше планувати свою подальшу роботу та життя в цілому.

Порада №2: Окресліть конкретні цілі

Поставте собі пряме запитання: “Чого я хочу від цієї роботи?/ Чого я очікую?” тощо. Ви маєте чітко розуміти, як віддалена робота допоможе досягнути ваших цілей та яких зусиль вам варто буде прикласти для цього. Ви хочете покращити свій матеріальний стан чи створити в чужій країні достойний рівень свого життя, чи, можливо, ви хочете відкрити в собі новий потенціал, наприклад, писати якісні тексти, а потім заробляти на них на платформі WhitePress. Яка б ваша ціль не була – її потрібно продумати і визначитись з подальшими діями. Це суттєво зекономить ваш час у пошуках тієї самої роботи і пришвидшить заробляння капіталу.

Читайте також: Як працювати під час війни: щоб бути максимально продуктивною та не виснаженою

Порада №3: Не шукайте виправдовувань

Як тільки-но ви починаєте себе виправдовувати через те, що по якійсь причині, ви не можете досягнути своїх цілей – це крах успішного тайм-менеджменту. Варто розуміти, що пошук причини своєї бездіяльності – це той самий час, який втрачати не потрібно. В такі моменти, краще нагадуйте собі, чому ви почали працювати і куди ви прямуєте. Якщо щось пішло не так, краще змінити рід діяльності чи знайти більш комфортні умови роботи. Не витрачайте час на виправдовування.

Порада №4: Розподіл роботи на частини

Віддалена робота дозволяє працювати тоді, коли це зручно вам, але вона має бути виконана якісно і згідно дедлайнам. Щоб легше було спланувати свій робочий тайм-менеджмент – розбийте задачі на часові проміжки. Наприклад, якщо ви пишите тексти: до обіду накидаєте макет матеріалу та головні тези, після обіду переглядаєте їх, додаєте чи відсікаєте щось і починаєте оформлювати в повноцінний текст. Якщо дедлайни ще не підходять, краще вичитати текст на наступний день, щоб подивитися на нього свіжим поглядом і таку формулу можна використовувати для різних робіт. Таким чином, ви контролюєте свій час, виконуєте роботу якісно і не перевтомлюватись.

Віддалена робота: як правильно планувати свій тайм-менеджмент в сучасних умовах-Фото 2

Порада №5: Продумайте своє робоче місце

Здавалося б, віддалена робота не потребує місця, як у офісі, але організація його також входить в успішну та продуктивну працю і ефективний тайм-менеджмент. Заздалегідь організуйте собі місце, де ви зможете спокійно працювати, забезпечте себе всім необхідним: блокнотом, ручками та маркерами, питною водою та іншим, що знадобиться вам в процесі. Це робиться для того, щоб в майбутньому не відволікатись від роботи, зробити її якісно і мати час на приватне життя.

Порада №6: Винагороджуйте себе

Хваліть і тіште себе за вже пророблену роботу. Робіть відпочинок між часовими проміжками і приносьте собі задоволення: з’їжте улюблений десерт, вийдіть на міні-прогулянку в найближчий парк, поговоріть з рідними, просто подивіться у вікно на краєвиди. Будь-яка зміна діяльності розслабить психіку та надасть їй ресурсів для ефективної роботи. А всі ми знаємо по собі, що коли робота не вимушена – вона робиться в задоволення і витрачається на неї набагато менше часу.

Порада №7: Використовуйте спеціальні платформи для роботи

Платформа для контент-маркетингу WhitePress дає можливість спланувати свій тайм-менеджмент правильно, адже вона проста та зрозуміла у використанні, тут доступна зручна пошукова система, що знайде пропозицію публікації та розміщення, детальний опис якої відповідає вашим потребам. Плюс, на платформі можна скористатися безкоштовним кодом відстеження, щоб прослідкувати залученість читачів до перегляду вашого контенту. Все продумано для того, щоб ви не витрачали свій час на безліч реєстрацій, пошук необхідних людей та очікування оплати.

Отже, такі прості поради допоможуть вам грамотно спланувати свій час і дати можливість не тільки адаптуватися до нових умов, але й заробляти гроші та почуватися добре.

Фото:unsplash.com

Статьи по теме