За тиждень цей автомобіль встиг стати для редакції майже сімейним: вранці дорогою я забирала своїх колег одразу з кількох районів Києва, а ввечері підвозила їх назад. Вся дорога в один бік займала від півтори до двох годин (привіт, вечірні пробки на Петрівці!), так що у нас з Peugeot 3008 був справжній міський тест-драйв з усіма супутніми “принадами” – вимотуючими “тягучками” і відчайдушним пошуком місць для паркування на забитих машинами вулицях у центрі та під офісом (що часом схоже на квест).
На тест-драйв автомобіль мені доставили в темну пору доби, тому я відразу ж змогла помилуватися контурами його задніх ліхтарів, вмонтованих у чорну глянцеву панель, і оцінити світлову підказку, зручну, коли ви виходите з машини або сідаєте в неї – підсвічена на асфальті пляма біля водійських та пасажирських дверей. З фірмовим логотипом лева – чудова ідея для селфі ніг, яким періодично грішать усі.
Вже вранці я змогла оцінити весь екстер’єр: двоколірний кузов, потужну хромовану решітку радіатора, підтриману вставками на крилах і найвражаючіший елемент дизайну – чорний глянцевий дах з рейлінгами. Недаремно її назвали Black Diamond! Всередині Peugeot 3008 виглядає відповідно до зовнішнього вигляду: сидіння з чорної шкіри Nappa Mistral, хромовані елементи, що окреслюють межі функціональних елементів автомобіля. Все це в цілому – фірмовий салон PEUGEOT i-Cockpit, своєрідна “капсула” комфорту, в яку поміщені пасажири і особливо водій. Хоча якщо останній великої статури, він може почуватися трохи обмеженим (праве коліно впирається в консоль між передніми сидіннями) – але мені при моєму невеликому зростанні було дуже зручно. Пасажири в цьому авто почуваються вільно – і місця для ніг багато, і можна прилаштувати каву в підсклянники з фіксаторами на панель, що розкладається, і скласти всі речі в об’ємний багажник.
З незвичайного – зменшене, майже квадратне кермо, яке зробили таким, щоб збільшити простір для ніг та відкрити огляд цифрової панелі приладів. Це витягнутий 12,3-дюймовий екран з чудовою роздільною здатністю, на який можна вивести всю необхідну інформацію. Другий дисплей, розташований по центру, теж дуже великий – 8 дюймів, і за допомогою нього можна керувати радіо, двозонним клімат-контролем, спілкуватися зі своїм смартфоном (у моєму випадку через Apple CarPlay) і копатися в налаштуваннях автомобіля. Внизу, під дисплеєм, знаходяться зручні клавіші швидкого доступу до навігації, смартфону і так далі, але, як на мене, не завжди вони розташовані логічно: наприклад, найближча до водія клавіша музичного програвача, тоді як аварійка і замок дверей крайні справа. Ще одна особливість Peugeot 3008 – джойстик, яким перемикаються режими керування. У кожного автовиробника своє уявлення, як зручніше включати Drive, Reverse або Parking – стандартні ручки, кнопки, круглі регулятори. До джойстика потрібно звикнути, зате фанати відеоігор будуть у захваті.
На дорозі, незважаючи на форм-фактор кросовера, автомобіль поводиться впевнено в поворотах – його не хитає, а нерівності дороги згладжує підвіска. Автоматична коробка передач цілком добре налаштована, при цьому у спортрежимі ваша їзда все одно буде економічною з точки зору споживання бензину, що приємно. Дизельний дволітровий двигун дуже приємний на старті, а в різних дорожніх умовах можна погратись із п’ятьма режимами оптимізованого контролю зчеплення з дорогою (Стандартний, Сніг, Бруд, Пісок, ESP OFF). З мінусів їзди містом – на підйомах автомобіль відкочується і доводиться натискати спеціальну кнопку, яка чомусь знаходиться за джойстиком, так що до неї на ходу не дуже зручно дотягуватися. Камера заднього виду, встановлена в Peugeot 3008, не має супердозвіл, але звикнути паркуватися з нею цілком можна.
А тепер про функцію, за яку мої колеги вели баттли щоранку та вечір: у передні сидіння автомобіля вмонтовано 8-точкову пневматичну систему масажу. Відчуття дуже забавні, і поступово ти так звикаєш до цієї опції, що без неї вже якось незатишно. Дуже заспокоює! Кожен із редакцій мав свій улюблений режим масажу – у когось “котячі лапки”, у когось “хвиля” або “розтяжка”. А скільки на цю тему ми вигадали жартів! Мій вердикт: Peugeot 3008 – симпатичний кросовер зручного розміру для міських умов, у якому можна чудово “вживатися” з компанією чи сім’єю. Його, до речі, визнали автомобілем року в Європі на Женевському автосалоні цього року – ще одна нагода звернути увагу на нього при виборі автомобіля.