Найбільші гравці кіноринку: компанія Star Media, дистриб’ютори FILM.UA Distribution та «Кіноманія», державні установи Міністерство культури та інформаційної політики та Державне агентство України з питань кіно й великий бізнес в особі компанії Golden Tile, виробника керамічної плитки #1 в Україні, – об’єднали зусилля задля промоції та кінопрокату стрічки «Я, “Побєда” і Берлін», знятої за мотивами однойменної книги культового українського музиканта Кузьми Скрябіна.
Творці стрічки мають на меті не лише занурити глядачів в атмосферу років, коли відбулося становлення улюбленця мільйонів українців, а й вкотре наголосити на актуальності та значущості творчості музиканта. Так, одним із сюрпризів, який має на меті об’єднати прихильників творчості Кузьми – використання у фільмі цілої низки каверів його найвідоміших треків від зіркових артистів, що є безпрецедентним явищем для вітчизняної кіноіндустрії.
Глядачі побачать багато трендових атрибутів тих самих відривних 90-х – суцільний денім, різнокольорові бомбери, картаті сорочки, довгі плащі, стильові окуляри та червоні колготки.
Прем’єру комедійного роуд-муві попередньо заплановано на весну 2022 року.
«Я, “Побєда” і Берлін» – історія звичайного хлопця, музиканта-початківця Кузьми. За три дні до запланованого концерту він вирушає зі своїм другом Бардом до Берліна на старій «Побєді». Кажуть, там є колекціонер, готовий обміняти жовту бестію на шестисотий «Мерс». Кузьма обіцяє своїй дівчині Барбарі повернутися додому на новій тачці, а хлопцям з гурту – встигнути на виступ.
Читайте також: Стала известна дата выхода продолжения «Секса в большом городе»
Уже з перших хвилин подорожі все, звісно, йде не за планом. Проте точно відомо одне: пригода допоможе героям знайти справжнє призначення.
Цей проєкт для Star Media особливий – у нього вкладено багато душі й любові, крім виробничих ресурсів. Для нас особливо важливо те, що це об’єднання сил і творців проекту, і підтримки держави в особі Держкіно, і представників великого соціально-відповідального українського бізнесу, зокрема інноваційної компанії Golden Tile Ceramic Group – українського виробника керамічної плитки, який особливої уваги приділяє розвитку української культури і знакових для країни і глядачів проектів,
– Ольга Пантелеймонова, генеральний директор Star Media.
«Ми щасливі працювати з неймовірним фільмом «Я, “Побєда” і Берлін», який розказує історію відомого українського артиста. Над випуском стрічки ми спільно працюємо з чудовими партнерами, тому впевнені, що фільм матиме широкий національний прокат, і його зможуть подивитись глядачі в усіх містах України», – Робін Ґрбіч, акціонер компанії «Кіноманія».
Лідери української медіаіндустрії й бізнесу об’єднали зусилля, щоб надати можливість широкому колу глядачів побачити якісне кіно. Заплановано масштабну промо кампанію, яка гримітиме в усіх куточках України й має на меті привести у кінотеатри тисячі українців.
Ми прагнемо, аби дійсно важливі та по-справжньому щирі історії могли достукатися до сердець мільйонів українців. Саме тому команда стрічки працює над вражаючою промо кампанією «Я, “Побєда” і Берлін» з вірою про те, що вона зазвучить так само гучно та яскраво, як і творчий доробок культового Андрія Кузьменка,
– Надія Коротушка, керівниця компанії FILM.UA Distribution.
Фірмовий гумор, яскрава атмосфера 90-х та шалені пригоди чекатимуть глядачів у кінотеатрах!