Усього одна скарга, подана через сайт Британської агенції за стандартами реклами, може призвести до заборони цілої рекламної кампанії. Цього разу в немилість до ASA потрапила реклама круїзної колекції Gucci, названа агенцією «безвідповідальної». Згідно зі звітами, вона отримала одну єдину скаргу, причиною якої стала «нездорова худорлявість» моделей. Згідно з повідомленням ASA, хворобливий вигляд мають Ейвері Бланшар (на фото вище) та Медісон Стаббінгтон (нижче). До решти героїнь кампейну претензій у ASA немає.
На свій захист Gucci стверджують, що кампанія орієнтована на дорослу аудиторію, яка не може зазнати згубного впливу зображень худих моделей. Хоча експерти знайшли, що друга, що сидить, модель все ж таки виглядає краще, загалом виправдання Gucci не змогли пом’якшити вердикт: агентство вимагало заборонити кампанію з «виснаженою моделлю».
Це не перший випадок, коли воно обрушується із критикою на рекламні зйомки. Раніше ASA назвали «безвідповідальною» рекламу Miu Miu з Хейлі Стейнфелд, яка сидить на залізничних коліях; «сексуально провокаційною» – кампанію Marc Jacobs з Дакотою Фаннінг та пляшкою між її ніг; «що спонукає до нездорової худорлявості» – кампейн Saint Laurent з Кікі Вілемс.
Фото: Gucci