Закрити
UA
Мода

Худоба моделі призвела до заборони рекламної кампанії Gucci

Поділись:

Британська агенція зі стандартів у рекламі ASA заборонила кампейн круїзної колекції Gucci.

glen-luchford-for-gucci-cruise-20163

Усього одна скарга, подана через сайт Британської агенції за стандартами реклами, може призвести до заборони цілої рекламної кампанії. Цього разу в немилість до ASA потрапила реклама круїзної колекції Gucci, названа агенцією «безвідповідальної». Згідно зі звітами, вона отримала одну єдину скаргу, причиною якої стала «нездорова худорлявість» моделей. Згідно з повідомленням ASA, хворобливий вигляд мають Ейвері Бланшар (на фото вище) та Медісон Стаббінгтон (нижче). До решти героїнь кампейну претензій у ASA немає.

3027992093001_4501400733001_glen-luchford-for-gucci-cruise-2016

На свій захист Gucci стверджують, що кампанія орієнтована на дорослу аудиторію, яка не може зазнати згубного впливу зображень худих моделей. Хоча експерти знайшли, що друга, що сидить, модель все ж таки виглядає краще, загалом виправдання Gucci не змогли пом’якшити вердикт: агентство вимагало заборонити кампанію з «виснаженою моделлю».

Це не перший випадок, коли воно обрушується із критикою на рекламні зйомки. Раніше ASA назвали «безвідповідальною» рекламу Miu Miu з Хейлі Стейнфелд, яка сидить на залізничних коліях; «сексуально провокаційною» – кампанію Marc Jacobs з Дакотою Фаннінг та пляшкою між її ніг; «що спонукає до нездорової худорлявості» – кампейн Saint Laurent з Кікі Вілемс.

Фото: Gucci