Закрити
UA
Мода

Мої азіатські ночі: FROLOV SS ’17

Поділись:

Колекція FROLOV SS ’17, представлена ​​у рамках Українського тижня моди.

[metaslider id=61298]

 

Овеличезну кількість культурних кодів дизайнер Іван Фролов майстерно зашифрував у новій колекції свого бренду. Японське мистецтво естетичного бондажу, поп-культура караоке, епатажні роботи фотографа Нобуесі Аракі, трохи естетики Вонга Карвая з посиланнями на стрічку «Любовний настрій», дія якої розгортається в 1960-ті роки в Гонконгу… Бренд FROLOV показав лінію не тільки концептуальну, сповнену сенсу і, звичайно, атмосферну.

Основою колекції є естетика Азії та Сходу – тема, яка надихала багатьох відомих дизайнерів. Звичайно, Фролов не використав автентичних національних мотивів, а звернув увагу на популярну культуру сучасних Японії та Китаю.

Читайте також: Огляд колекції Nadya Dzyak SS ’17

«Особисто у мене Японія асоціюється з чистотою ліній та лаконічністю, а Китай – сумбурніший, гучніший, яскравіший, – розповідає Фролов. – Це дуже суб’єктивна оцінка, але подібне прочитання видно й у самій колекції: натхнення та речі – це Японія, а стилізація та атмосфера – це Китай».

У колекції очевидна присутність японського contemporary art: багато золота та срібла, топи та куртки-косухи, пошиті з трикотажу, махрові халати, адаптовані до повсякденного носіння, корсети з підв’язками та «костями», вишитими зовні, – це відсилання до знаменитого аніме «Сейло Мун» та образу головної героїні, що стала культовою для японських підлітків. Доповнили модельний ряд корсети, декоровані металевими кістками, футболки та сукні, прикрашені принтами із Сейлор Мун та написом ANCORA, а також денім та взуття з візерунком сітки-рабиці.

Читайте також: Огляд колекції Yana Chervinska SS ’17

Деталі обробки деяких нарядів відсилають до мистецтва бондажу шибарі, відмінною особливістю якого є підвищена складність та естетичність обв’язок. У весняно-літню колекцію повернулося взуття: були представлені мюлі та ботфорти. Аксесуарну лінійку завершили головні убори, створені у колаборації з українським брендом COVER Number ONE.

Традиційно для марки FROLOV локація та оформлення шоу були продумані до дрібниць: запрошення на паперових серветках були написані від руки, червоне приглушене світло, розлите по всьому залу, оксамитові стільці та дзеркальну стелю створювали особливу атмосферу в ресторані готелю. .

Фото: UFW