Закрити
Brocard представил обновленный концепт
Краса

Brocard представив оновлений концепт

Поділись:

Лаконічний інтер’єр у чорно-білих тонах, яскраве світло та корнери брендів класу luxury. Це новий формат оновленого магазину BROCARD в київському торговому центрі Arena City.

Родзинка магазину — камерна нішева зала з багатою колекцією творів кращих парфумерних будинків. У ньому можна познайомитися з бутіковою лінією ексклюзивних ароматів Guerlain L’ART&LA MATIERE та колекцією кутюрних ароматів Givenchy L’Atelier, а незабаром тут з’явиться декоративна косметика від Tom Ford.

У другому залі магазину з’явилися професійні зони парфумерії та косметики. Понад те, підхід до презентації брендів кардинально змінився. Продукція CHANEL, Dior, Lancôme, La Prairie, La Mer, Clarins, Collistar, Yves Saint Laurent, Guerlain, Givenchy, Estée Lauder, La Colline, Shiseido, Penhaligon’s розміщена в окремих персоналізованих корнерах.

Також читайте