
Новий кліп Каньє Веста став рекламною кампанією Balmain
Кім Кардашьян із сестрами, Сінді Кроуфорд, Алессандра Амбросіо, Джоан Смоллс, Джон Кортахарена – Каньє Вест зібрав усіх муз Олів’є Рустена для свого нового кліпу Wolves, який став новим кампейном Будинку Balmain.
Що ж, Олів’є Рустен уміло балансує між світом високої моди та поп-культурою. За останні кілька років дизайнеру вдалося перетворити модний Дім Balmain на один із найпопулярніших брендів у світі. Почав він з фотосесій за участю сім’ї Кардаш’ян-Дженнер, продовжив колаборацією з H&M, а цього сезону взагалі підняв усіх на вуха, випустивши музичний кліп спільно з репером Каньє Вестом. Режисером відеоролика став один із найбільш високооплачуваних фешн-фотографів Стівен Кляйн.
Такий маркетинговий хід напевно оцінило керівництво Balmain, адже поміркуйте самі: зірки Instagram Кім Кардашьян та Кайлі Дженнер разом з відомими фотомоделями можуть не лише привернути додаткову увагу до бренду, а й привести нових клієнтів. Багатомільйонний натовп шанувальників і послідовників готовий викладати гроші, аби бути схожими на улюблених селебріті.
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші