
Ріанна запускає власний косметичний бренд
Ріанна випустить колекцію коштів під власним брендом та у співпраці з LVMH − Fenty.
Ріанна вже досить досвідчена у всьому, що стосується моди та краси. Вона вже створювала лінійку косметики для MAC, а з 2014 року обіймає посаду креативного директора Puma. Тепер 28-річна співачка уклала 10-мільйонний контракт з одним із найбільших конгломератів у світі моди – LVMH. Яка саме косметика виходитиме під брендом Fenty поки не уточнюється, але запуск її запланований на 2017 рік.
Більше від
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я
- Beauty-новинки: антивікова косметика, святкові аромати та музична колаборація