Закрити
UA
Мода

Найяскравіші шоу тижня моди в Мілані

Поділись:

Незважаючи на зливи, які супроводжували гостей Мілана протягом майже всіх п’яти днів fashion-марафону, нестачі в модних ідеях ні на street style, ні на подіумі не було. І хоча інсайдери раз у раз нарікали на прокази погоди і називали сезон важким, по ККД він вийшов більш ніж вдалим. Після деякого затишшя та випуску гідних, але досить «рівних» колекцій, модні Будинки в єдиному пориві видали загальний вау-ефект.

Старт поставив Алессандро Мікеле у своїй третій колекції для Gucci. Дизайнер подумав про те, як би виглядала Катерина Медічі, якби, окрім королівських обов’язків, їй потрібно було б ще й виходити на street style. Результат цієї дивної фантазії вийшов досить вражаючим – розкіш атласу, хутра, кристалів та бісеру помножилася на актуальні силуети і на виході ми отримали кілька десятків луків один іронічніший за інший. Чого тільки варта шуба з написом AC/DC на спині або вишивка у вигляді мультяшної пантери – одного з нових символів Будинку.
[metaslider id=28804]

Тема моди з далеких історичних часів взагалі стала досить затребуваною в сезоні FW’16. Наприклад, досить успішно її продовжили і в Marni. Вікторіанські коміри-стійки, замиксовані з паєтками oversize – це, мабуть, найяскравіша ілюстрація фрази «назад у майбутнє».
[metaslider id=28809]

Питанням поєднання минулого і сьогодення задалася й Міучча Прада. У колекції дизайнера зустрілися манірний оксамит та кейпи, пошиті ніби для мисливців зі сторінок старих британських романів. Але, поряд з ними, виявилися ще й міркування на тему бідної багатої дівчинки: штучно зістарений денім, одягнений у форму парадних пальто, спідниці-олівці з люксової, але навмисно затертою до краю шкіри, і панамки, ніби відібрані на згадку у заїжджих моряків і перешиті у вельветі та латексі. Весь цей калейдоскоп метафор Prada зібрали під одним загальним «ковпаком» – це історія сильної, мудрої жінки, яка сама обирає, в якому часі і, головне, як їй жити.
[metaslider id=28820]

Girl Power – ще одна важлива тема майбутнього сезону. Про неї висловилися, наприклад, і Versace. Їхня жінка – це міська амазонка, яка чудово обізнана про свою сексуальність, але також цінує свою зону комфорту. Спортивні елементи, вплетені Донателлою Версаче в класичні для Будинку вбрання, начебто підкреслено жіночних сорочок та «сигнальних» суконь-футлярів, створюють не тільки мікс, а й маніфест – про незалежну жінку, яка знає, чого хоче і йде до цього легко (на kitten heels , нехарактерні раніше для Будинку, наприклад).

На цій хвилі грає і Philipp Plein. У властивій дизайнерові стилістиці він обіграв образи супержінок. Але, замість канонічних героїнь коміксів, звернувся за натхненням до «Зоряних війн» та «Божевільного Макса». Його армія порятунку прокотилася гігантським подіумом на вантажівці і довела, що готова захищати, як мінімум, чесне ім’я бренду, а, як максимум, і весь модний Всесвіт.
[metaslider id=28824]

Більш інтелігентним шляхом пішли в MaxMara: їхня сильна жінка захоплена мистецтвом, спадщиною суфражисток і також, перш за все, цінує свій комфорт. Мабуть, найцікавішою образною деталлю колекції стали закочені рукави (причому це не стилістичний прийом, а робота кравців). Тут все просто: я, звичайно, все вирішу сама, засукавши рукави, але зроблю це максимально красиво.
[metaslider id=28814]