
Vetememes − інтернет-відповідь бренду Vetements
Дощовики Vetements, що стали культовими, послужили основою для створення фейкового бренду Vetememes.
Демна Гвасалія нерідко привласнює та уточнює символи масової культури, створюючи іронічний та глузливий одяг. Спочатку це був логотип Thrasher в осінньо-зимовій колекції 2015. Потім з’явилися худі з принтами «Титанік» та justin4ever. Коли іронії звертаються на модному подіумі, ми називаємо це високою модою, коли це відбувається в інтернеті, ми називаємо це мемом. Здається, Vetements щойно перетворився на мем.
Без будь-яких церемоній та передмов сайт Vetememes нібито продає дощовики із логотипом Vetememes. Інтернет-магазин в даний час працює на замовлення. Представлені фото товарів є знімками справжніх дощовиків Vetements, але обробленими у Photoshop. Якщо дощовики колись надійдуть у продаж, вони коштуватимуть 59 доларів, що приблизно в 8 разів дешевше за оригінал Vetements.
Дощовики Vetements добряче примелькалися у звітах про вуличний стиль з усього світу. Тому неминуче бренд, який любить пародувати масову культуру, став об’єктом сатири самого себе.
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші