Закрити
UA
Культура

10 років в ефірі: у чому секрет успіху Кім Кардаш’ян

Поділись:

10 років тому на телеканалі E! вийшов перший сезон шоу Keeping up with Kardashians 

Кім Кардашьян

Її ім’я відоме кожному. Вона – зірка Instagram та головна героїня світських хронік. Кожен її крок фіксується та обговорюється громадськістю. Одних вона захоплює, інших – дратує, але мало хто залишається байдужим. Ми вирішили дослідити сфери діяльності теледіви і розібратися, яким чином, здавалося б, не маючи особливих талантів, вона змогла досягти популярності. Втім, ні, один талант у неї точно є – це вміння перетворювати своє життя на цікаве шоу, заробляючи на цьому мільйони.

Читайте також: КИМ КАРДЯШ’ЯН І КАН’Є УЕСТ ЧЕКАЮТЬ ТРЕТЮ ДИТИНУ

«Родина Кардаш’ян»

Найбільше Кім відома завдяки реаліті-шоу Сімейство Кардаш’ян (Keeping Up with the Kardashians), з якого і почався її шлях до слави. Ідею проекту придумала Кріс Дженнер, мама Кім та ще п’ятьох дітей, вирішивши, що світові буде цікаво спостерігати за її великою і не завжди дружньою родиною. Її прогнози виправдалися: шоу, прем’єра якого відбулася у жовтні 2007 року, почало користуватися величезною популярністю. Шумні вечірки та модні покази, репортажі з червоних доріжок, сімейні скандали, шлюби та розлучення – перипетії життя ексцентричних родичів лягли в основу ось уже 13 сезонів «Родини Кардаш’ян», зробивши кожного члена сім’ї мільйонером. На тлі всіх інших завжди виділялася Кім: хтось вважав її найсексуальнішою, хтось найактивнішою, але однозначно найяскравішою учасницею телепроекту. Секрет своєї популярності зірка розкрила в одному з інтерв’ю:

Я мріяла бути артисткою з раннього віку і завжди уявляла, що мене знімають приховані камери, тому мені було легко бути героїнею реаліті-шоу. У моїй голові завжди був вигаданий образ, який злився зі мною. Я зробила себе сама.

Кім Кардаш'ян із сім'єю

За даними американських ЗМІ, за один епізод шоу селебріті отримує $80 тисяч, що дозволяє заробити за цілий сезон близько $1,6 млн. Щоправда, після паризького пограбування Кім скасувала зйомки шоу. Ходили чутки, що, можливо, вона зовсім відмовиться від участі у проекті. Але не тут було!

Крім «Родини Кардаш’ян», Кім брала участь і в інших телепроектах. У 2008 році вона брала участь в американській версії програми «Танці із зірками», де виступала у парі з професійним танцюристом Марком Балласом. Пара залишила шоу після перших трьох тижнів участі, що стало для амбітної Кім серйозним ударом.

Читайте також: ГІД ПО ВЗУТТЮ: УЛЮБЛЕНІ БРЕНДИ КИМ КОРДАШ’ЯН

posts-to-db-Фото 3

Дівчина з обкладинки 

Незвичайна зовнішність Кім – це результат змішування кількох кровей. Сама зірка називає себе наполовину вірменкою, на чверть шотландкою та на чверть голландкою. Маючи досить нетипову як для моделі фігуру (зростання 157-159 см, приблизні параметри − 91,5-68-102 см), Кім не соромиться демонструвати своє тіло і регулярно знімається для глянцевих журналів. Більше того, свої і без того пишні форми вона всіляко підкреслює вбрання, що облягає. Кім – рекордсмен за кількістю відвертих фотосесій. Вона позувала оголеною для журналів Playboy, Love, GQ та Paper, знімалася в рекламі спідньої білизни та купальників. Селебріті бере участь у кампейнах багатьох відомих брендів, серед яких Balmain.

Зірка реаліті-шоу Кім Кардаш'ян

Дизайнер всього

Разом із сестрами Кортні та Хлої Кім є власницею мережі бутиків DASH, в яких продається дизайнерський одяг та аксесуари. Також дівчата заснували власний бренд одягу – Kardashian Kollection та марку декоративної косметики – Kardashian Beauty. Крім того, у співпраці з парфумером Клодом Діром Кім випустила кілька жіночих ароматів, з американською компанією The Brissmor Company – колекцію жіночого годинника, а з Лорен Рідінгер, засновницею ювелірної марки Loren Jewel, – лінію жіночих прикрас Kim Kollection. Також Кім представляла колекції помад, окулярів, спідньої білизни, сумок – загалом практично всього. Напевно, тому їй вдається незримо бути присутнім у всіх сферах життя.

Читайте також: ВСЕ, ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО НОВУ КОСМЕТИЧНУ ЛІНІЮ КІМ КАРДАШ’ЯН

Кортні, Кім та Хлої Кардашьян

Велике кіно

Бувають у Кім і невдачі. Наприклад, стати успішною кіноакторкою їй поки що так і не вдалося. Першою помітною роллю у кіно стала участь у серіалі Beyond the Break. У 2008 році селебріті знялася в пародійній комедії «Нереальний блокбастер», яка не мала глядацького успіху, а Кім отримала негативні відгуки критиків і навіть була номінована на антипремію «Золота малина». Серед інших її робіт можна відзначити епізодичну роль у телесеріалі «CSI: Місце злочину Нью-Йорк», а також роль другого плану у повнометражному фільмі «Сімейний консультант», за яку вона таки отримала «Золоту малину» у 2014 році.

Кадр із фільму "Нереальний блокбастер"

Не вийшов альбом

Перший музичний досвід також виявився невдалим. У листопаді 2010 Кім анонсувала швидкий вихід свого музичного альбому. У грудні режисер Хіп Вільямс зняв кліп на пісню Jam (Turn It Up), у якому у ролі камео з’явився Каньє Вест. Ще одну пісню було записано спеціально для епізоду реаліті-шоу «Сімейство Кардаш’ян» – ця робота отримала вкрай негативні відгуки, після чого Кім була названа найгіршою співачкою у реаліті-ТВ. Альбом так і не вийшов.

Проте селебріті не здається і продовжує час від часу записувати пісні та зніматися у кіно.

Читайте також: КИМ КАРДАШ’ЯН КУПИЛА ГОДИННИКИ ДЖЕККИ КЕННЕДІ ЗА 380 ТИСЯЧ ДОЛАРІВ

Кім Кардаш'ян та Каньє Вест

Мільйони лайків

Натомість у соціальних мережах Кім – зірка світового масштабу. Секрет успіху простий: не давати своїм шанувальникам занудьгувати, розміщуючи по кілька відвертих знімків на день. Крім того, мікроблоги в Instagram і Twitter приносять Кім та її сестрам величезний дохід: за кожну посаду, в якій дівчата посилаються на будь-який товар, вони одержують від рекламодавців $100-400 тис. 

Читайте також: КИМ КАРДЯШ’ЯН ПОКАЗАЛА СВОЄ НАЙБІЛЬШЕ НЕВДАЛЕ ФОТО

Книга селфі

Здається, немає таких сфер діяльності, які Кім не випробувала б на собі особисто. Минулого року вона випустила книгу – ні, не мемуарів та не віршів, а… селфі. До речі, ідею підкинув чоловік Каньє Вест. До збірки, яка отримала нескромну назву Selfish («Егоїстична»), увійшло близько 2 тисяч найвдаліших знімків із Instagram. Книга за ціною $60 за екземпляр була розкуплена в перший день продажу буквально за хвилину. До речі, це не перший «літературний» досвід теледіви: у 2010 році була опублікована автобіографія сестер Кардаш’ян – Kardashian Konfidential. Крім того, Кім планує випустити кулінарну книгу із рецептами улюблених страв.

Книга Кім Кардаш'ян Selfish («Егоїстична»)

Голлівуд у телефоні та кімодзі

Цього року американський Forbes назвав Кім “мобільним магнатом” та помістив її на обкладинку липневого номера. Селебріті привернула увагу бізнес-видання за допомогою свого мобільного додатка Kim Kardashian: Hollywood, яке має величезний успіх. Мобільна гра, розроблена компанією Glu Mobile, була запущена у 2014 році. Її мета – привести свого персонажа до слави, відстежуючи модні тренди, відвідуючи вечірки та закриті покази, а також віртуальні покупки. За два роки додаток, який завантажили 45 мільйонів людей, приніс дохід $157 млн, з яких $45 млн дісталися особисто Кім.

Крім того, у 2015 році селебріті випустила серію власних емодзі під назвою Kimoji. Шанувальники оцінили нову програму і навіть обрушили AppStore у перші години продажів. Тепер зірка регулярно поповнює його новими смайлами.

Кім Кардашян: Голлівуд

З кожним роком доходи теледіви зростають – якщо в 2014 році її статки оцінювалися в $ 28 млн, то в 2015 році воно збільшилося майже в 2 рази – до $ 53 млн. Що ж, схоже, Кім і справді має дивовижну здатність заробляти гроші буквально з повітря.

Також читайте