Закрити
UA
Мода

5 питань блогеру: Діана Глостер

Поділись:

Ми поговорили з Діаною Глостер про те, як проходить її карантин, як ситуація в країні та світі впливає на українську блоґесферу та що потрібно зробити одразу після закінчення самоізоляції. 

posts-to-db-Фото 1

– Який він, блогер часів карантину?

– Він креативний на максималках. Тепер завдання ускладнилося і цікавий, а, головне, різноманітний контент, потрібно зробити в чотирьох стінах. І що найдивовижніше — у багатьох блогерів він раптом став ще цікавішим, ніж раніше. Я теж не чекала від себе такого креативу, я скажу чесно!

posts-to-db-Фото 2

— Як змінився ваш стиль життя у зв’язку із ситуацією?

— Напевно, як і в більшості, став менш рухливим і повільнішим. Я звикла мотатися містом із божевільною швидкістю: 100 справ, тисячі дзвінків, зустрічей, зйомок, ти весь час як торнадо. А тут – раз, і все звузилося до домашнього розміру. При цьому я все одно займаюся танцями, музикою, знімаю відео та роблю контент для Instagram та YouTube, але тепер якось більш розмірено. Ну і звичайно, поки що режим мій безповоротно пішов. Образився і пішов. Встаю не в один і той же час, лягаю теж. Причому так у мене вперше у житті. Я дуже режимна людина і дуже люблю дисципліну, але на карантині все пішло не за планом, тому що немає вагомої причини вислизнути зранку з обіймів коханого. Намагаюся зараз ловити ці моменти та насолоджуватися ними.

Читайте також: 5 ПИТАНЬ БЛОГЕРУ: ВЕРОНІКА СИНИЦЯ

posts-to-db-Фото 3

— Чи довелося перебудовувати робочі відносини з брендами? Чи відчуваєте зменшення чи, навпаки, збільшення інтересу?

— Першого тижня карантину здавалося, що це кінець (Посміхається). Але це була лише невелика внутрішня паніка. Насправді виявилося, що інтерес навіть зріс, оскільки багатьом брендам, навпаки, важливо активізуватися та підтримати тему «залишайся вдома». Більше того, у глядачів більше часу на контент, а значить, це чудовий шанс для рекламодавців показати себе у всій красі. У мене роботи зараз так багато, як і раніше, що дуже тішить!

posts-to-db-Фото 4

— Якою вам є блогосфера післякарантинного періоду?

— Я дуже сподіваюся, що до кінця карантину блогери нарешті втомляться від нескінченних розіграшів автомобілів та грошей. Тільки тоді ми зможемо виходити новий рівень. Поки в Україні переслідуючи мільйон передплатників, ми не можемо говорити про розвиток ринку. На Заході, і навіть у сусідніх країнах, уже давно кількість передплатників не має жодного значення, блогери працюють на якість контенту, насамперед, щоб збирати цільову активну аудиторію. Поки що ми масово до цього не прийшли, і тут карантин ні до чого. Я думаю, що блогери не відчують так сильно змін, хоча все індивідуально.

Блогер – насамперед особистість. І якщо як особистість ти зумів трансформуватися за карантин, то, звісно, ​​блог стане іншим.

Я, наприклад, вийшла на новий рівень якості сториз саме завдяки часу на карантині, відповідно і рівень подачі, моєї взаємодії та активності у блозі виріс. Тому після карантину рекламодавцям буде ще цікавіше отримувати від мене контент.

Читайте також: 20 найцікавіших INSTAGRAM-БЛОГЕРІВ УКРАЇНИ

posts-to-db-Фото 5

— Що зробите насамперед, коли все закінчиться?

— Приведу себе до ладу і піду в кіно! Схожу на манікюр та педикюр, на стрижку та масаж. Піду на тренування та вип’ю смузі у улюбленому кафе. А ввечері піду до кінотеатру. Як акторка, я не можу уявити своє життя без кіно. І похід у кінотеатр для мене — регулярна та важлива подія. Щотижня я ходжу на прем’єри та перегляди різного кіно. Сумую з цього страшно. Тож чекаю виходу на волю!