Ми поговорили з Веронікою Сіницею про те, як проходить її карантин, як ситуація в країні та світі впливає на українську блоґесферу та що потрібно зробити одразу після закінчення самоізоляції.
– Який він, блогер часів карантину?
— Блогер часів карантину… різний (Посміхається). Дуже різний.
Під час карантину блогери стали ближче впускати аудиторію у своє життя. Раніше, наприклад, я ніколи не показувала свою спальню, а тепер у пошуках нових ракурсів для сториз та в спальню запрошую понад 200 000 осіб (Посміхається). Як би дивно це не звучало, але це так!
Життя продовжується, і ми продовжуємо його показувати. Зараз вона домашня, затишна, напевно, тому ми так сильно зближуємося з нашою аудиторією.
Читайте також: СПИСОК РЕЧІВ, БЕЗ ЯКИХ ВАМ НЕ ОБІЙТИСЯ НА КАРАНТИНІ
— Як змінився ваш стиль життя у зв’язку із ситуацією?
— Безумовно, стиль життя змінився, однак, після того, як я змирилася з тим, що самоізоляція може тривати кілька місяців, я помітила, що мій спосіб життя значно покращився. Я прокидаюся о 6-й ранку, харчуюсь строго за системою 8/16, пішла непотрібна метушня і тепер я не розумію, на що йшло стільки часу.
А ще з’явився час для запуску своїх інфопродуктів та стратегічного планування розвитку діджитал-агентства.
Читайте також: ЯК СВІТОВІ І УКРАЇНСЬКІ FASHION-БРЕНДИ ДОПОМАГАЮТЬ У БОРОТЬБІ З COVID-19
З початком карантину ми з блогерами запустили дуже важливу соціальну благодійну ініціативу @coronavirus.kyiv, де організували збирання коштів на купівлю необхідного для лікарів інфекційного відділення
Ось тільки через брак бігу та прогулянок щічки округлилися. (Посміхається). Ну і звичайно ж, дуже сумую за рідними, які також весь цей час перебувають на самоізоляції.
Так що так, спосіб життя з одного боку змінився, а з іншого — залишився незмінним.
— Чи довелося перебудовувати робочі відносини з брендами? Чи відчуваєте зменшення чи, навпаки, збільшення інтересу?
— Роботи менше не стало, навпаки, більше. Є бренди, яким просування потрібне саме зараз, і ми вигадуємо цікаві інтеграції. Набирають обертів домашні процедури догляду, адже жінкам так важливо бути доглянутими без можливості піти в салон. Також зараз популярні послуги доставки їжі, а товари FMCG (англ. Fast Moving Consumer Goods — товари повсякденного попиту — прим. ред) потрібні завжди. Багато бізнесів чітко розуміють, що зараз саме час підкорювати нішу та діють.
Читайте також: ЛЮДИ ТВОРЧИХ ПРОФЕСІЙ ПРО ТЕ, ЯК КОРОНАВІРУС ВПЛИВ НА ЇХ РОБОТУ
— Якою вам є блогосфера післякарантинного періоду?
— Мені здається, що все повернеться на круги свої досить швидко.
— Що зробите насамперед, коли все закінчиться?
— Обніматимуся (Посміхається) довго, міцно та з посмішками. А ще поїду до бабусі, візьму каву та піду до парку. Планів багато і всі вони дуже прості і душевні.