В рамках проекту “5 суконь – 5 історій успіху» від бренду ділових суконь LETTER K партнер у Druzi Cafe та співзасновник Urban Space 500 Світлана Мусій поділилася своїми секретами успіху.
— З чого розпочиналася ваша бізнес-кар’єра?
— Моя бізнес-кар’єра розпочалася досить несподівано для мене. Тоді я, будучи студенткою 2 курсу факультету управління, зустрічалася з хлопцем, який був одним із власників найпопулярнішого кафе. Мені ресторанна тема завжди була дуже цікавою, тому я допомагала і уважно спостерігала за всім, що відбувається. Вийшло так, що терміново потрібно було знайти керуючого кафе, і після першої пропозиції спробувати себе в цій ролі, відразу погодилася не маючи жодного практичного досвіду. Було нелегко, але колосальний досвід.
— Як ви шикували свій шлях до успіху?
— Наполегливою працею без вихідних та відпусток та ставленням до роботи як до свого проекту. Я вважаю, що на початку шляху неможливо по-іншому. Ти жертвуєш іншими сферами свого життя, але отримуєш досвід і знання, які будуть твоїм фундаментом у кар’єрі все життя.
— Як сильно змінився ваш характер у бізнес-середовищі?
— Однозначно я стала жорсткішою і спокійнішою. Але мені ще далеко до ідеалу ділової дівчини, що живе у моїй голові.
Читайте також: ДІЛОВИЙ РОЗМОВ: 8 ПИТАНЬ ДО ТЕТЯНИ ЛУКИНЮК
— Хто став для вас прикладом для наслідування?
— Є люди, які мене надихають, але об’єкта наслідування точно немає. Якщо говорити про стиль, то мене дуже надихає Вікторія Бекхем, також я давня шанувальниця Анджеліни Джолі.
– Як створювали ідеальний для себе діловий образ?
— Мій головний принцип: не одяг фарбує людину… Для мене краса – це простота та функціоналізм. Улюблена прикраса – годинник. Улюблений колір – чорний та білий. Тому я завжди намагаюся підбирати образи, які не відволікатимуть співрозмовника від суті зустрічі – спілкування, переговорів.
— Чи зіткнулися з якимись проблемами під час підбору ділового гардеробу?
– Я не люблю шопінг. Ну, є у мене набагато цікавіше заняття, ніж ходити магазинами у пошуках ідеальної пари туфель до костюма або вивчати модні тенденції. Тому в моєму гардеробі багато однакових речей (якщо вже знайшла ідеальні штани, то куплю парочку або замовлю повторне пошиття), також я часто шию взуття у качеровському ательє. Це так зручно. А надихає мене стиль та образ загалом Вікторії Бекхем.
Читайте також: Улюблене місто: Секретні місця Києва від редакції Marie Claire
— На ваш погляд, чи існує стереотип, що візуальний образ та обрана ділова цибуля може впливати на бізнес-відносини з партнерами?
– Безперечно. На жаль, у нас досі не сприймають серйозно людей, які можуть бути успішними в бізнесі, але не хочуть дотримуватися дрес-кодів.
— Чи є щось, чого й досі не вистачає у діловій моді України?
– Грошей. Багато ділових людей за звичкою не звертають уваги на українські бренди, віддають перевагу перевіреним. Це, звичайно, не дає розвиватися сфері.
ЛІТА К — один із найкращих брендів в Україні, який представляє лише ділові сукні. Вироби бренду відрізняються високою якістю та широким асортиментом моделей. Адже кожна ділова жінка завжди хоче виглядати елегантно, стильно та презентабельно.