Таким чином автомобільні марки закликають дотримуватися безпечної дистанції, щоб убезпечити себе від зараження коронавірусною інфекцією.
Дві автомобільні компанії, Audi та Volkswagen, представили світові нові тимчасові логотипи, пов’язані з пандемією коронавірусу. Оновлені лого підтримують рекомендацію ВООЗ та закликають людей дотримуватися безпечної дистанції між один одним. Про нові логотипи автомобільні компанії розповіли у себе на сторінках у соціальних мережах.
Залишайтеся вдома, тримайтеся на відстані, будьте здорові та підтримуйте один одного. Бережіть себе,
– Повідомляється в заяві Audi.
Stay at home, keep your distance, stay healthy, support each other – we are in this together. Як Global Company і Global Community, наша висока priorita is to identify any opportunities to # плоска крива.
Залишатися в безпеці. pic.twitter.com/itMvRPcV33– Audi (@AudiOfficial) Березня 18, 2020
Читайте також: Чому природа позитивно реагує на коронавірус
У новому логотипі Audi всі чотири кільця знаходяться на відстань один від одного, а в емблемі Volkswagen буква W розпалася на дві V. У відеоролику Volkswagen, у свою чергу, йдеться про важливість дотримання безпечної дистанції та особистої гігієни, також є заклик дослухатися до рекомендацій ВООЗ .
Ми # Volkswagen. Thanks for keeping ваша соціальна distance! #Зрівняйте криву pic.twitter.com/JeY27epjhl
– Volkswagen News (@volkswagen) Березня 23, 2020
Нагадаємо, раніше ми розповідали, як світові та українські fashion-бренди допомагають у боротьбі з COVID-19: про пожертвування Prada, Armani, конгломерату LVMH та про ініціативи українських брендів FROLOV, bobkova, Bevza та інших.