sapık oğlana ters reaksiyon işlemez herkesin hayalinde porno kendine özgün ve istediği kriterlerde bir kadın brazzers profili vardır bu kadın sizin düşündüğünüz kadın şemalarından sikiş çok daha kaliteli bedene fiziğe ve amcığa sahiptir porno ve diğerlerinden çok daha farklı bir yapıya porno izle sahip kadınların iyisinden anlayan bir ayı sex izle gibi körpe güzel bir kızı bularak kendine porno manita yapan adam onu kendi evine atarak dışarıya porno film adım bile atmasına izin vermez maço tavırlarıyla genç twitter porno kızı adeta kendisine köle etmiş olan adam seks video sabahları kalkarak maniasını öperek uyandırmadan daha türkçe porno ileri boyuta taşımak ister ve güne taze kaşar gibi lezzetli 19luk kızın amcığını okşayarak başlar

    Камерні, бунтарські, переможні: Які фільми дивитися на «Київському тижні критики»

    З 21 по 27 жовтня у кінотеатрі «Жовтень» вже вп’яте відбудеться «Київський тиждень критики» – головний міжнародний фестиваль арт-кіно столичної осені, кураторами якого виступають українські кінокритики й кінокритикині: співзасновниця Спілки кінокритиків України Дарія Бадьйор, кінознавець і режисер Станіслав Битюцький, колумніст і автор видань LB.ua, «Фокус» та DTF Magazine Сергій Ксаверов і кінокритикиня Анна Дацюк. 

    До програми фестивалю увійшли: новинки з програм Берлінале, Канн, кінофестивалів у Торонто та Сан-Себастьяні, тематична ретроспектива культової кінокласики «Нуль за поведінку» та програма «Фокус: Україна – Канада» (добірка нових вітчизняних картин, сформована селективною комісією кінокритиків обох країн). У день відкриття фестивалю відбудеться церемонія нагородження щорічною Національною премією кінокритиків «Кіноколо». 

    Разом із кураторами та кураторками фестивалю розказуємо, які фільми ви не можете пропустити: 

    «Маленька мама» (2021)

    Камерні, бунтарські, переможні: Які фільми дивитися на «Київському тижні критики»-Фото 1

    Режисерка: Селін Сьямма

    міжнародна програма

    Відкриє фестиваль робота французької режисерки, сценаристки та фем-активістки Селін Сьямми. Як і попередня її стрічка «Портрет дівчини у вогні», нова картина – це влучна репрезентація female gaze у сучасному кінематографі. Світова прем’єра фільму відбулася в межах основного конкурсу цьогорічного Берлінале, а на Міжнародному кінофестивалі в Сан-Себастьяні робота здобула Приз глядацьких симпатій.

    Кураторка фестивалю Дарія Бадьйор:

    «Маленька мама» Селін Сьямма – камерний та дуже ніжний фільм про стосунки дочки з матір’ю, про самотність та про те, як іноді нам важливо розгледіти внутрішню дитину – у собі та інших. Після більшого за масштабом костюмованого «Портрету дівчини у вогні» Сьямма робить маленьке кіно про великі речі, вкотре дуже точно показуючи крихкість і водночас сталість людського.

    «Кермуй моїм авто» (2021)

    Камерні, бунтарські, переможні: Які фільми дивитися на «Київському тижні критики»-Фото 2

    Режисер: Рюсуке Хамаґуті

    міжнародна програма

    Ця драма про акторську майстерність, парадокси інтерпретації та переживання втрати – екранізація оповідання Харукі Муракамі. Цього року в Каннах фільм отримав Нагороду за найкращий сценарій (Рюсуке Хамаґуті, Такамаса Ое), Призи від Міжнародної федерації кінопреси (ФІПРЕССІ) та екуменічного журі.

    Куратор фестивалю Станіслав Битюцький:

    У 2021 вийшло відразу два фільми Рюсуке Хамаґуті. Обидва здобули нагороди на двох з трьох ключових кінофестивалях світу. Перший (“Wheel of Fortune and Fantasy”) – на Берлінському, другий (“Drive My Car”) – на Каннському. Все це стало логічним затвердженням Хамаґуті в якості одного з ключових режисерів сучасного арт-кіно. Вийшовши з експериментального театру, Хамаґуті завжди приділяв велику увагу театральній складовій, вивіреним чехівським діалогам, любові до спостереження в дусі Еріка Ромера та грайливості Жака Ріветта. У той самий час “Drive My Car” – це, мабуть, найбільш еталонний та глядацький фільм режисера. Фільм, де невеличке оповідання Харукі Муракамі стає приводом до ніжної та мінорної історії про те, як мистецтво може допомогти в примиренні з втратою та подоланням болю.

    «Стоп-Земля» (2021)

    Камерні, бунтарські, переможні: Які фільми дивитися на «Київському тижні критики»-Фото 3

    Режисер: Катерина Горностай

    програма «Фокус: Україна – Канада»

    Coming-of-age стрічка, прем’єра якої відбулася на 71-му Берлінале, де картина здобула «Кришталевого ведмедя». Українська прем’єра пройшла на 12-му Одеському міжнародному кінофестивалі й принесла фільму Ґран-прі, нагороди за Найкращий повнометражний фільм та Найкращу акторську роботу. Це чуттєва історія про 16-річну дівчину Машу та її друзів у хвилюючі моменти дорослішання.

    Куратор програми «Фокус: Україна – Канада» Пет Маллен:

    «Стоп-Земля» – це впевнений ігровий дебют режисерки Катерини Горностай. Ця стрічка прочиняє вікно у справжнє життя сучасних школярів із намаганнями зорієнтуватися у незграбній першій любові, культурі селфі та все більш невизначеному майбутньому. Завдяки стилю сінема веріте́ оператора Олександра Рощина, камера вільно пересувається класом та шкільним подвір’ям, і ми спостерігаємо за дорослішанням школярів протягом останнього навчального року. 

    До драматичного кіно Катерина Горностай прийшла з кіно документального, і це забезпечує натуралістичний погляд на школярів під час їхнього особистого, духовного та сексуального пробудження. Стрічка «Стоп-Земля» розмиває межі між художнім та документальним кіно, оскільки Горностай запросила виконати ролі новачків-непрофесіоналів. І саме цей прийом наділив фільм тими самими надіями та тривогами, які щодня переживають герої, особливо Марія Федорченко – Маша – молода дівчина, яка без зайвого галасу ставить себе в центр історії Горностай. 

    «Надя, Батерфляй» (2020)

    Камерні, бунтарські, переможні: Які фільми дивитися на «Київському тижні критики»-Фото 4

    Режисер: Паскаль Планте

    програма «Фокус: Україна – Канада»

    Ця спортивна драма була відібрана до офіційної конкурсної програми Каннського кінофестивалю (2020), і є найкращим канадським фільмом минулого року за версією Міжнародного кінофестивалю у Ванкувері. Події стрічки розгортаються навколо молодої плавчині, яка вирішує піти зі спорту після того, як не досягає перемоги на Олімпійських іграх.

    Куратор фестивалю Сергій Ксаверов:

    Фільм Паскаля Планте знаходиться ніби в іншому світі. Він мав стати частиною головного конкурсу Каннського кінофестивалю минулого року, який так і не відбувся. Стрічка розповідає про події Олімпіади-2020 у Токіо. Нарешті, сюжет цієї інтимної та меланхолійної ревізії спортивного кіно йде шляхом, де головне не перемоги чи поразки, а існування героїні між життями, перше з яких закінчується, а чим буде інше поки що невідомо.

    «Бунтівник без причини» (1955) 

    Камерні, бунтарські, переможні: Які фільми дивитися на «Київському тижні критики»-Фото 5

    Режисер: Ніколас Рей

    ретроспектива культової кінокласики «Нуль за поведінку»

    Найвідоміший фільм за участі легендарного Джеймса Діна, обожнюваного актора, що став символом американської молоді 50-х. Герой Діна – складний підліток і шибайголова, який кидає виклик ватажку хуліганів через дівчину. Картина Ніколаса Рея – одна з найстильніших стрічок в історії кіно, яка істотно вплинула на тогочасну американську й світову моду. Фільм входить у такі престижні рейтинги як «500 найкращих фільмів» за версією Empire та «1000 найкращих фільмів» за версією New York Times, а також внесений у Національний реєстр фільмів США.

    Куратор фестивалю Станіслав Битюцький:

    Культовий фільм, без якого важко уявити як історію кіно, так й історію поп-культури. Фільм, чисельні історії та відголос якого іноді навіть переважають його кінематографічний рівень. Разом ще з одним хітом 50-х, стрічкою «Дикий» з Марлоном Брандо, «Бунтівник без причини» став важливою віхою в репрезентації молодих людей в масовій культурі. Тепер вони могли не просто слідувати ґендерним типажам, а бути жіночними, щемкими та вразливими. Подібна критика маскулінності завжди була однією з ключових тем кінематографа Ніколаса Рея, але саме «Бунтівник без причини» став вершиною його творчості. Останньому сприяла й участь в стрічці Джеймса Діна – актора-легенди, для якого ця роль стала останньою в його короткому житті.

    Читайте також: Мадонна презентує проєкт, який був зроблений спільно з українським режисером Сашою Касюгою

    «Яскравий літній день» (1991)

    Камерні, бунтарські, переможні: Які фільми дивитися на «Київському тижні критики»-Фото 6

    Режисер: Едвард Янг 

    ретроспектива культової кінокласики «Нуль за поведінку»

    Це історія підліткового кохання на тлі протистоянь вуличних юнацьких банд Тайбею на початку 60-х років ХХ ст. Режисер стрічки – Едвард Янг – один із лідерів тайванської «нової хвилі». Рейтинг фільму на сайті Rotten Tomatoes складає 100%.

    Куратор фестивалю Станіслав Битюцький:

    Один з найкращих фільмів новітньої історії кіно. Справжній модерністський шедевр, створений у світі постмодернізму. Величезний кінороман, який, на думку впливового американського кінокритика Джонатана Розенбаума, за майстерністю оповіді перевершує всі знакові арт-хіти 90-х. Більше того, саме «Яскравий літній день» Розенбаум називає і кращим фільмом цього бурхливого десятиліття. У цій стрічці Едвард Янг одночасно розповідає історію тайбейських підліткових банд, сумну історію шкільної любові та історію власної юності. У цій оповіді він з легкістю надихається американською поп-культурою та кінематографом Мікеланджело Антоніоні, а його фільм надалі багато в чому вплине на таких культових режисерів як Апічатпонг Вірасетакул та Цай Мінлянь.

    Понравилась статья? Оцените:
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
    Загрузка...