Колумніст Marie Claire, SMM-фахівець та консультант з особистого бренду Анна Тільняк розбирає на молекули акаунти найяскравіших представників індустрії.
Погляньмо на особисті профілі професіоналів. Як вони відображають сферу діяльності та як впливають на просування бренду компанії. Як цікаві та просунуті відчувають і самовиражаються у найпопулярнішій візуальній мережі Instagram.
Instagram-сторінка тобі не належить, коли ти — публічна постать, лідерка думок в офлайні і, тим більше, редактор або креативний директор. Я з великим інтересом спостерігаю за яскравими особистостями у соціальних мережах, а якщо вони ще й займають високі позиції у fashion-індустрії, то мій інтерес триразовий. Інсайдери! Інноватори! Ньюсмейкер. Пам’ятайте «Диявол носить Prada» та одну з найважливіших фраз фільму – “Це все вигадане в цій кімнаті цими людьми”.
Instagram – осередок мистецтва, моди, багато чого потрапляє спочатку в мережу, а потім в глянець. Та й закулісне життя завжди інтригує. Давайте поміркуємо, кому насправді належить профіль публічної людини — їй чи суспільству? З одного боку, профіль людини – це її приватна власність. Але заперечувати вплив Instagram на кар’єру та ставлення передплатників до компанії, в якій особистість обіймає посаду, не можна. Припускаю навіть, що деякі робочі контракти в компанії включають певні умови ведення мереж. Але не здогадуватимемося.
Давайте візьмемо кілька профілів та розберемося у своїх емоціях, а також естетиці та користі, яку несуть професіонали сфери у світ. Як особистий бренд працівника компанії просуває бренд компанії. Що залишається після контракту із великим комерційним брендом? Що отримує особистість у сухому залишку? Як можна посилити одна одну у відносинах компанія-співробітник у формі WIN-WIN.
Пропоную розібрати профілі Instagram моделі, креативного директора у бренді, редактора у виданні та, наприклад, засновника бренду. Також хочу, як фахівець, виставити кілька цікавих критеріїв для оцінки блогу не з точки зору кар’єри, а, як правило, як варіант порівняти професіоналів на топ-позиції з іншими діджитал-інфлюенсерами:
Могла б проаналізувати та використання різних методів просування в мережах, у тому числі використання сірих методів, але обмежимося лише офіційним аналізом від Instagram.
Корисні зауваження.
Переглянути цю публікацію в Instagram
Отже, у категорії «модель», як професія, я обрала Аллу Костромичову.
Верифікований користувач Instagram
1 мільйон передплатників
Офіційна інформація Instagram: блог ведеться на території України, зареєстрований у вересні 2012 року
У шапці профілю Алли ми не знайдемо активних посилань на її проекти, а також ТВ-проект та канал. У публікаціях багато інформації з активними посиланнями на фотографів, видання, бренди, з якими працює Алла. Дівчина активно просуває свій модельний табір завдяки своєму каналу. Має активні сторис, багато соціальної роботи та коментарів передплатників. З 7000 коментарів можна знайти і зауваження хейтерів на теми моделювання, живлення, зовнішнього вигляду.
Проте, незважаючи на критичні та часто неконструктивні зауваження передплатників, Алла продовжує іноді публікувати пости про сім’ю, батьків, знімає чоловіка, дитину, загалом відкриту світові не лише професійною стороною.
Читайте також: БЛОГЕРИ В INSTAGRAM З РІЗНИМИ ТИПАМИ ФІГУР, НА ЯКИХ ВАРТО ПІДПИСАТИСЯ
Переглянути цю публікацію в Instagram
У категорії «креативний директор бренду» я зупинилася на цікавому Меттью Вілліамсі. Вступив на посаду креативного директора Givenchy у червні 2020, засновник свого ж бренду 1017 Alyx 9SM. До речі, цій події офіційна сторінка Givenchy присвятила окрему посаду. А великі ресурси розтиражували чудові чорно-білі знімки Меттью як великі фото для значної новини у сфері моди.
Верифікований користувач Instagram
414 До передплатників
Розташування: Італія
Перше, що позначив Меттью, це лише дві підписки: Givenchy та профіль свого бренду. Маніфест означає для мене лише одне: Instagram Меттью — не «сімейний фотоальбом», а інструмент комунікації із зовнішнім світом та пресою. Користувач в Instagram давно, з 2014 року. Не перший, так би мовити, але й останній.
У нього справді естетичний та корисний профіль. Він “живий” і людяний – у сторіс і стрічці можна знайти селфі Меттью, зроблені на телефон. А в сторіс — ліфтолуки, наприклад. При цьому кольори, ракурси, плани, обробка – абсолютні глянці та фешни. Як бренд, лише людина.
У профілі багато Givenchy: від новин та деталей одягу до закулісся, того найпотаємнішого, чого ми всі чекаємо від Instagram. На фото прослизають сім’я та друзі-інфлюєнсери. Вони добре вписані в концепцію майже монохромного блогу.
Читайте також: ДІВЧАТА В INSTAGRAM, ЯКІ ПОКАЗАЮТЬ, ЯК ВИГЛЯДУТЬ ПО-СПРАВЖНЬОМУ
Ще кілька професійних акаунтів у Instagram чекають нашого розбору.
Переглянути цю публікацію в Instagram
Це шановна, визнана та дуже популярна блогер Перніль Тейсбек – скандинавське свіже дихання Instagram.
Стиліст, блогер, співзасновниця та креативний директор Social Zoo Direct. Журнал Times назвав її королевою стилю Сканда. Перніль колись випустила книгу Dress Scandinavian, де вчить дівчат правильно складати гардероб.
879 До передплатників
Пернілль – верифікований користувач
Веде профіль з 2012 року, базується у Данії
У біо Пернілль відразу дає посилання на бренд Rain. Цікаво, переходимо, довіряючи смаку блогера. Прекрасна позиція для розміщення помітної та важливої інформації – графа «посилання» у профілі, використовуйте, друзі, міняти можна хоч щодня. На Перніль підписані офіційні профілі і H&M, і Balmain. Сама ж Тейнсбек має 1000 підписок на явно цікаві особисто для неї акаунти.
Мінімалізм, луки, вагітність, сім’я – у фото та текстах. Менше слів — більше, що від стиліста й чекають: як нам одягатися, Пернілль? Пернілль дуже спокійно і неагресивно зайняла топ-позицію у сфері та її блог – приємне та м’яке підтвердження її кар’єри.
Читайте також: Надихаючі аккаунти в INSTAGRAM ДЛЯ ТИХ, ХТО ЛЮБИТЬ ЧУДОВІ ІНТЕР’ЄРИ
Переглянути цю публікацію в Instagram
Закінчимо аналіз професійних особистих профілів вишнею. Звісно, Марк Джейкобс.
Якби ми розбирали види блогів, то швидше за все Марк потрапив би в розділ «фрики». Але Марку можна все. Власне, так і веде свій Instagram. Схоже, що для нього профіль — рупор, трибуна, віддушина, абсолютно цікава стихія, де він, не соромлячись, поводиться так, як вважає за потрібне. Буде це добре для його бренду, партнерів, дуже схоже, що Марка це не хвилює. Хоча хайп — це справді двигун Instagram, але, здається, Марк не про це.
Свобода, творчість та особистість.
1,4 мільйона передплатників
Особистий профіль дизайнера створено у 2015 році та ведеться в США
Марк може повторити кілька разів одне й те саме у сторіс. Він репостит обкладинки та відсотків 50% приділяє увагу роботі. Решту часу він присвячує тому, щоб своїм прикладом показати, що людині варто «розправити крила» (цитую).
Я вам багато описала як фахівець. А зараз скажу як людина. Всі ці профілі, про які ми поговорили, мене дуже надихають. Вони якнайкраще показують дуже різний світ творчих людей, які живуть своє життя, заявляють про нього публічно і несуть моду в Instagram.
Ми самі створили Instagram. Тепер мережа створює нас. Скористатися всіма можливостями та формувати особистий бренд можна і зараз, чого бажаю кожному, хто на це здатний. Будьте TOP OF MIND, ваш профіль у мережах вам завжди знадобиться.