Компанія Марка Цукерберга переживає не найкращі часи.
Мета кампанії “Зупинимо ненависть заради прибутку” (Stop Hate for Profit) – закликати великих рекламодавців не розміщувати в липні жодної реклами. Причина — погана реакція керівництва Facebook на ненависницькі та расистські висловлювання, а також на неправдиві новини.
Читайте також: 6 способів захистити своє психічне здоров’я у соцмережах
Ініціаторами акції виступили організації «Вільна преса та здоровий глузд», цивільні правозахисні групи США «Колір змін» та Антидифамаційна ліга після смерті від рук поліцейського темношкірого громадянина США. Джорджа Флойда.
Від реклами вже відмовилися багато спортивних брендів, IT-компаній, автомобільних і не тільки. Щороку завдяки рекламі Facebook близько $70 мільярдів. За тиждень від початку запуску акції (з 23 по 28 червня) статки засновника соціальної мережі Марка Цукерберга Facebook зменшилися на $10 мільярдів.
Акція «Зупинимо ненависть заради прибутку» виходить за межі США. До бойкоту приєднуються дедалі більше компаній у Європі.