Закрити
UA
Мода

Найбільші світові компанії бойкотують Facebook через расизм і дезінформацію

Поділись:

Компанія Марка Цукерберга переживає не найкращі часи.

posts-to-db-Фото 1

Мета кампанії “Зупинимо ненависть заради прибутку” (Stop Hate for Profit) – закликати великих рекламодавців не розміщувати в липні жодної реклами. Причина — погана реакція керівництва Facebook на ненависницькі та расистські висловлювання, а також на неправдиві новини.    

Читайте також: 6 способів захистити своє психічне здоров’я у соцмережах

Ініціаторами акції виступили організації «Вільна преса та здоровий глузд», цивільні правозахисні групи США «Колір змін» та Антидифамаційна ліга після смерті від рук поліцейського темношкірого громадянина США. Джорджа Флойда

posts-to-db-Фото 2

Від реклами вже відмовилися багато спортивних брендів, IT-компаній, автомобільних і не тільки. Щороку завдяки рекламі Facebook близько $70 мільярдів. За тиждень від початку запуску акції (з 23 по 28 червня) статки засновника соціальної мережі Марка Цукерберга Facebook зменшилися на $10 мільярдів. 

Акція «Зупинимо ненависть заради прибутку» виходить за межі США. До бойкоту приєднуються дедалі більше компаній у Європі.