UA
RU

“Не така як інші вона” та FFFACE.me запустили благодійний Instagram-фільтр без фільтру

Редагувати переклад

Соціальний проект про жінок з інвалідністю “Не така як інші вона” та діджитал агентство FFFACE.me запустили благодійний флешмоб, який допомагає прийняти себе завдяки Instagram фільтру, що не змінює зовнішність користувача.

Ідея благодійного Instagram-фільтру полягає в тому, що він не має додаткових ефектів та ніяк не змінює зовнішність людини. За кожну опубліковану сторіз від користувачів з цим фільтром агентство FFFACE, а потім і інші бренди-партнери будуть надсилати 5 гривень на благодійність.
Таким чином флешмоб закликає до прийняття себе та має на меті допомогти реальним людям зрозуміти цінність власної, нехай і не ідеальної, зовнішності в епоху б’юті-фільтрів та фотошопу. Адже саме в нашій унікальності і полягає справжня краса.

“Не така як інші вона” та FFFACE.me запустили благодійний Instagram-фільтр без фільтру-Фото 1

Протягом тижня 15.02.21-22.02.21 за кожну Instagram-сторі з цим фільтром та відмітками @ffface.me та @notlikeothers_she FFFACE надсилатимуть 5 грн на операцію для однієї з героїнь проекту: Варварі Акуловій, яка з народження має діагноз артеріальна венозна мальформація.

Естафету другого тижню флешмобу отримає бренд Mushlya від Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова, який також перераховуватиме по 5 гривень за кожну Instagram-сторі з благодійним фільтром та відміткою @mushlyabar. Крім того, на Instagram-сторінці бренду протягом місяця зявлятимуться історії жінок, які надихають.

Флешмоб ставить за мету залучити якомога більше брендів-партнерів, щоб кожного тижня передавати естафету новому благодійнику. Таким чином організатори планують зробити проект всеукраїнським і забезпечити підтримку для Варвари на постійній основі.

Зняти контент, що допоможе прийняти себе та допомогти Варварі Акуловій можна за посиланням — https://www.instagram.com/ar/241408310864813

“Не така як інші вона” та FFFACE.me запустили благодійний Instagram-фільтр без фільтру-Фото 2

Дмитро Корнілов, співзасновник та CEO FFFACE

«Переглядаючи стрічку новин в Instagram, я натрапив на проект Діани та подумав про те, що тема прийняття себе є дуже актуальною. Сьогодні багато Instagram-фільтрів мають функцію “б’ютіфіксації”, тобто покликані приховувати те, що людина вважає своїм недоліком. Хоча за їх допомогою ми маємо змогу самовиражатися, постійне створення селфі через такі фільтри і навіть просто спостерігання такого контенту у інших може викликати невпевненість в своїй природній красі. Фактично, фільтр який зменшує ніс – це пряме твердження: великий ніс – це не ок. Саме тому ми в FFFACE придумали “фільтр без фільтрів”. Пізніше, коли я запропонував ідею Діані, ми вирішили зробити проект благодійним та залучити бренди, які б передавали гроші за кожну створену сторіз з відміткою на благодійність. Таким чином, кожен з нас, просто зробивши сторіз, може допомогти людині, яка цього потребує. А бренди – отримуватимуть рекламні охоплення, віддаючи рекламний бюджет на благодійність».

Діана Андруник, фотографка, засновниця проєкту “Не така як інші вона”

Проект “Не така як інші вона” я почала у 2017 , як серію фотозйомок дівчат, які б хотіли показати світові себе і розказати свою історію. Зараз це всеукраїнський проект про жінок з інвалідністю, який у 2020 вийшов офлайн і зараз подорожує з виставкою по містам України. Ідея створити маску без фільтрів і підняти тему сприйняття себе – це водночас просто і неймовірно актуально. У своїй роботі я перебуваю у постійному діалозі з жінками, про їх ставлення до себе, до свого тіла. Психологічний страх показати своє обличчя без фотошопу або фільтрів присутній майже у кожної, не те щоб просто наважитися на зйомку. І не тільки жінки говорять про свою зовнішність у негативному ключі. Я б збрехала, якби сказала, що чоловіки приходять на зйомку впевнені у своїй зовнішності. Ні, жінки і чоловіки на рівні мають якісь претензії до всього що знаходиться у зоні їхнього тіла. Адже кожен з них обов’язково порівнює себе з людьми глянцю, інстаграму, які до цього пройшли немало фотошопу та додатків по зміні зовнішності. Хочеться нашим проектом з FFFACE нагадати, що натуральна зовнішність і є трендом, ми просто забули, що бути самими собою – це кращий фільтр».

Статьи по теме