sapık oğlana ters reaksiyon işlemez herkesin hayalinde porno kendine özgün ve istediği kriterlerde bir kadın brazzers profili vardır bu kadın sizin düşündüğünüz kadın şemalarından sikiş çok daha kaliteli bedene fiziğe ve amcığa sahiptir porno ve diğerlerinden çok daha farklı bir yapıya porno izle sahip kadınların iyisinden anlayan bir ayı sex izle gibi körpe güzel bir kızı bularak kendine porno manita yapan adam onu kendi evine atarak dışarıya porno film adım bile atmasına izin vermez maço tavırlarıyla genç twitter porno kızı adeta kendisine köle etmiş olan adam seks video sabahları kalkarak maniasını öperek uyandırmadan daha türkçe porno ileri boyuta taşımak ister ve güne taze kaşar gibi lezzetli 19luk kızın amcığını okşayarak başlar

    Олександра Коллонтай: від марксизму до сексуальної революції

    На підтримку весняного номеру Marie Claire, який вперше в історії вийшов українською, для нас підготували цикл матеріалів сучасні дослідники рідної культури, автори пабліку Ukrainian Aesthetics.

    Олександра Коллонтай: від марксизму до сексуальної революції-Фото 1

    Роки йдуть, а головним мірилом загальної культури людини, як за часів Маркса, так і зараз, залишається ставлення чоловіка до жінки. Незважаючи на те, що Маркс був прихильником емансипації взагалі (включаючи жіночу) і досить принципово підтримував свободу розірвання шлюбу, все ж велику роль відіграє саме контекст епохи. Якщо ж говорити про сексуальну революцію 1917 року, то шлюбні відносини часто відрізнялися нерівноправністю: жінка не була вільна у виборі партнера, а чоловік натомість мав широкі можливості. 

    Реалізацію мрії про звільнення жінки втілювала Олександра Коллонтай. Головну мету вона вбачала у тому, щоб почуття кохання між статями було виховане правильно — у дусі пролетарської ідеології. Та любов зачасту все ж мала рамки й підкорювалася вищому почуттю — любові-обов’язку до колективу.

    Із самого дитинства Коллонтай виховували як «гарну партію» для майбутнього чоловіка, звичайного робітника, якому жінка потрібна не для кохання, а для ведення господарства. Таким став Володимир, перший чоловік Олександри. Сама ж Коллонтай не хотіла бути пташкою у клітці і дедалі більше дивилась у бік революційного робочого класу Росії.

    Олександра Коллонтай: від марксизму до сексуальної революції-Фото 2

    Професор Рудольф Самойлович, посол СРСР в Норвегії, Олександра Коллонтай та комісар Пол Орас на Криголамі «Красін», 1928 рік

    Працюючи на заводі, у 1896-му, все ще заміжня, вона споглядала важку працю робітниць у зовсім поганих умовах, а до того ж ще й за нижчу плату, аніж у представників сильної статі. Саме в цей момент вона зрозуміла, що лише соціалістична революція допоможе вирішити проблему нерівногого становища жінок за допомогою економічних відносин. Тому ні секунди не вагаючись, зважилась на поїздку до Цюріха і почала вивчати економіку. Згодом у Росії публікувала власні статті та книги, а також давала лекції не лише в межах країни, а й за кордоном. Куди на тривалий час втекла від арешту. А після повернення у 1919-му заснувала Жінвідділ — державне відділення для виховання й освіти жінок.

    Олександра Коллонтай: від марксизму до сексуальної революції-Фото 3

    VIII з’їзд Другого соціалістичного інтернаціоналу, Копенгаген 1910 р. У центрі Олександра Коллонтай і Клара Цеткін. За ними Роза Люксембург

    Головна ідея, котру Олександра несла в маси — це те, що жінка має право сама вирішувати, коли народжувати, звільнитися від кайданів домашнього заточення і отримувати підтримку зі сторони держави в забезпеченні виховання дітей, розвитку, а також праці та частково політичній сфері. Своїми діями Коллонтай прагнула створити «новий побут», у якому жінка та чоловік насамперед товариші, а також виховати справжню «жінку-людину».

    «Уся сучасна освіта жінки спрямована на те, щоб замкнути її життя на любовних емоціях, — писала Коллонтай у статті 1911 року. — Настав час навчити жінок не сприймати кохання як основу життя, а лише як крок, що допоможе їм розкрити своє справжнє “Я”».

    Завдяки гарним ораторським здібностям, згодом Коллонтай реалізувала себе як дипломатка і політкиня. А безпосередня участь Олександри на зібраннях, допомогла прийняти «Декрет ВЦВК та РНК про розірвання шлюбу», за яким усі громадяни Російської республіки мали право на розлучення, і «Декрет ВЦВК та РНК про громадянський шлюб, про дітей та про ведення книг актів стану».

    Олександра Коллонтай: від марксизму до сексуальної революції-Фото 4

    Олександра Коллонтай у посольстві СРСР у Стокгольмі, 1940-і роки

    Окрім того, Коллонтай однією з перших відмовилася від традиції укладання церковного шлюбу, надавши перевагу цивільному. Також вона не захотіла брати прізвище свого нового чоловіка після одруження і залишила своє.

    Перші зміни стали помітні саме в 1920-х роках. У своїй передмові до роману «Червоне кохання», Коллонтай зазначила, що «суспільство почало поважати жінок не тільки і не стільки за їхні “високі моральні якості”, а за їхню ефективність та винахідливість у обов’язках перед її класом, країною та людством загалом».

    Життя більшості жінок все є покращилося. Замість мрії вийти заміж у 22, дівчата надавали перевагу розвитку соціалістичного суспільства. Проте одразу світ не змінити. Тому в державі залишилися велика кількість безробіття і сексуальне насильство.

    Внесок Олександри Колонтай відіграв надзвичайно велику роль у покращенні становища жінки в Радянському Союзі, а також в УРСР. Адже, насамеперед зміни на собі відчули наші бабці та прабабці, а хвилю, змішану з новими витоками фемінізму, вдруге відчуваємо ми.

     

    Фото пресслужба Ukrainian Aesthetics 

    Понравилась статья? Оцените:
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
    Загрузка...