Small Talk: продюсерка Ольга Черепанова про роботу з найвимогливішою аудиторією – дітей

Редагувати переклад
Ольга Черепанова – продюсерка, співзасновниця креативного продакшену Glowberry. Уже понад 10 років вона працює над популярним у світі українським контентом для найбільш вимогливої аудиторії – дітей. Один з її проєктів – анімаційний серіал для дошкільнят «Хоробрі Зайці», перший сезон якого лише за 2 роки побачили у понад 80 країнах. Серіал розповідає зрозумілу та захопливу історію: маленькі, проте дуже хоробрі зайці, братик і сестричка Боп і Бу, подорожують Зайцесвітом та скрізь знаходять друзів. 29 лютого стартував другий сезон. Одразу після прем'єри ми вирішили поговорити з Ольгою про місію серіалу, а також про важливість українського контенту для наймолодших сьогодні.

Ольга Черепанова

На ваш погляд, достатньо сьогодні україномовного контенту для малюків?

Сьогодні українці звертають все більшу увагу на те, який саме контент дивляться їхні діти, та свідомо обмежують вплив російських мультфільмів та телешоу. Часто постає питання – що саме варто вмикати дитині, щоб вона не просто проводила час біля екрану, а й отримувала від цього користь та постійно чула навколо рідну мову. Свого часу я мріяла створити український сучасний дитячий продукт світового рівня, і саме це стало поштовхом для створення «Хоробрих Зайців».

А зараз ми працюємо над не менш цікавим та амбітним проєктом. Це буде історія для дошкільнят, яка поєднуватиме чарівні й реальні історії та творчі ігри. Але про нього я зможу розповісти трохи пізніше. 

Мультики для малюків, зазвичай, мають не стільки розважальний, скільки навчальний контекст. На ваш погляд, які цінності потрібно виховувати у сучасних малюків, які ідеї транслювати?

Діти навчаються у грі. Саме тому за веселощами та пригодами у кожному епізоді стоїть більша місія – познайомити малюків зі світом та допомогти знайти спосіб спілкування з ним. Наша мета – показати дітям, як робити перші кроки в дружбі, як знайомитися, як пропонувати погратися чи поспівати разом, як сприймати маленькі та великі відмінності, не втрачаючи власної унікальності, як поважати погляди та бажання інших. Сподіваюся, приклад героїв проєкту допомагає малюкам навчитися сприймати нове оточення та нових знайомих із цікавістю та креативністю. У серіалі ми показуємо понад 30 дитячих характерів, і на позитивних прикладах головних героїв дітям стає зрозуміло, як гратися з будь-якою іншою дитиною.

Чим відрізняється виховання дітей в Україні від інших країн світу?

Дитяча психологія базується однакових принципах незалежно від місця народження малюка. У 3-5 рочків йому важливо почати спілкування з іншими дітками та відкривати світ. У нашому серіалі ми фокусувалися саме на цих питаннях. Системи виховання дітей у різних країнах не суперечать жодній серії або темі нових знайомств та дружби. На прикладах головних героїв ми якраз і показуємо, як можна знайти спільну мову з дитиною з будь-якого середовища. Окремо варто сказати, що зараз ця тема важлива для українських дітей, які змушені були виїхати з батьками з країни і подорожувати світом.

Українці — нація талантів. Чи можете ви назвати себе амбасадоркою української креативності в світі?

Українці – це дуже талановита нація, і ми зробили все, щоб до створення нашого серіалу були долученні найкращі фахівці. Ми всі разом були хоробрі, амбітні та творчі, і дуже пишаємося, що в нас вийшло створити проєкт, який презентує світу красу сучасної української творчості в анімації. Тому – так, ми теж долучилися до репрезентації України у світі, і судячи з успіхів «Хоробрих Зайців», робимо це вдало.

У січні виходить другий сезон українського мультиплікаційного серіалу «Хоробрі Зайці». Ви створили мультфільм, що став популярним у 80 країнах світу. У чому секрет такого успіху?

Із самого початку команда мала амбітні та хоробрі плани зробити повчальну та цікаву історію, яка захопить серця малюків не лише в Україні, але й в усьому світі. У фокусі кожної серії – теми, зрозумілі та корисні для кожної дитині 3-5 рочків: знайомство з іншими, дружба, пізнання світу, нові ігри, жарти. Серіал має впізнаваний візуальний стиль, персонажі кумедні та привабливі, а пісеньки легко вивчити та співати разом із героями. Для того, щоб все було таким легким, простим, веселим та захоплюючим, працювало багато фахівців зі всього світу, які повірили у проєкт з самого початку. Зокрема, щоб контент вийшов не лише розважальним, але й корисним, нас консультували дитячі психологи.

Що цікавого буде у 2 сезоні? 

У другому сезоні на глядачів чекатиме продовження навколосвітньої подорожі Зайцеродини. Боп і Бу не лише зустрінуть нових друзів, але й відвідають будиночки своїх старих улюблених приятелів та познайомляться з їх родинами. Кожна родина має власний незвичайний стиль та спосіб життя, і це відкриває величезний простір для нових ігор і пригод, а також для освоєння нових навичок у спілкуванні вже з більшим колом друзів.

Подивитися серіал про маленьких хоробрих зайців з великою місією українською мовою можна на офіційному YouTube-каналі «Brave Bunnies українською».

Статьи по теме