UA
RU

P&G Beauty оголошує про запуск в Європі першої алюмінієвої пляшки багаторазового використання

P&G Beauty Європа анонсує наступний крок до досягнення цілей Відповідальної Краси 2030, оголошених у червні 2020р, - запуск першої у сфері засобів для догляду за волоссям алюмінієвої пляшки багаторазового використання. Це дозволить мільйонам споживачів по всій Європі скоротити кількість вживаних упаковок, повторно використовувати їх та віддавати на переробку.
Первая алюминиевая бутылка многократного использования от P&G

P&G Beauty прагне до скорочення використання первинного пластику у шампунях та кондиціонерах на 50% до кінця 2021р. В рамках цієї глобальної ініціативи, вже наступного року провідні косметичні бренди, такі як Head & Shoulders, Pantene та Herbal Essences та Aussie, запустять систему багаторазового використання пляшки для шампуню. Завдяки новій пляшці, що на 100% складається з алюмінію, та пакетам-рефілам*, що містять на 60% менше пластику**, більш ніж 200 мільйонів споживачів Європи*** зможуть переробляти, скорочувати споживання та повторно використовувати продукцію.

«Ми повинні кардинально змінити ситуацію з кризою пластикових відходів та не можемо гаяти часу, коли справа стосується захисту нашої планети. Наша інноваційна упаковка, яка має назву ‘good refill system’, дозволить нашим споживачам користуватись красивою алюмінієвою пляшкою, яку можна використовувати повторно, та пакетами-рефілами. Ми знаємо, що це лише початок. Ще так багато потрібно зробити», — зазначив Артур Літарович, старший віце-президент та генеральний директор напрямку по догляду за волоссям P&G Європа.

Статьи по теме