Той випадок, коли синьо-жовтий прапор майорить майже на кожній обкладинці світового престижного видання.
Висвітлення війни в ЗМІ – важливий стратегічний крок, особливо якщо потрібно привернути уваги світової спільноти. Найкращий спосіб, у який це можна зробити – винести проблемну тему на першу шпальту свого видання. Так і зробили престижні журнали та газети по всьому світу.
Синьо-жовтий стяг став одним із найпопулярніших і найвпізнаваніших в усьомі світі і це не дивно, адже всі незалежні та шановані видання не стоять осторонь проблеми і постійно висвітлюють її у свіжих випусках. Хтось вдається до карикатур, хтось обирає фото постраждалих, які пронизують, неначе голки. Редакція Marie Claire зібрала всі шпальти ЗМІ, які віддають данину нашій країні.
Польське видання Newsweek на своїй обкладинці розмістило фото Президента Володимира Зеленського у військовій амуніції. Назва журналу надрукована синьо-жовтим кольором, а головним написом стало: “Лідер вільного світу”.
Чеське видання Respekt на свою обкладинку помістив карикатуру путина в кров’яному морі.
Журнал Time опублікував обкладинку, на якій зображений прапор України з гаслом “Життя переможе смерть, а світло – темряву”.
The Guardian віддав свою першу шпальту висвітленню війни в Україні та цивільним людям, які постраждали від цього нападу. Яскравим прикладом стала українка, котра була однією з перших жертв авіаудару російських військ по мирному населенню.
Італійський Vanity Fair також не залишився осторонь ситуації в Україні й випустив свіжий номер з чорно-білим портретом Володимира Зеленського. Також видання змінило колір букв назви на синьо-жовтий.
Французький Elle присвятив свіжий номер Україні. На його шпальті з’явилась українська дівчина в синьо-жовтим намальованим прапором на щоці та такою пов’язкою на голові.
Португальський Vogue також не залишився в стороні й випустив номер в синьо-жовтих відтінках з написами “мир, залишайся з Україною, кохання, людяність”.
Читайте також: Підтримати Україну через міжнародний фонд «Червоний хрест»