Поганий той співробітник, який не мріє стати начальником. Але, обіймаючи нарешті бажаний пост, багато хто не розуміє, що робити з усіма цими повноваженнями. Наші поради допоможуть не потонути у низці термінових справ.
Будучи керівником з парою-трійкою, а то й десятком людей у підпорядкуванні, простіше простого втратити кермо влади і перестати розуміти, куди рухається компанія. Щоб такого не сталося, дотримуйтесь кількох простих порад.
Ви не повинні керувати співробітниками «в ручному режимі» та спілкуватися з ними кожні 5 хвилин. Ваше завдання – бачити стратегію загалом, а не розбиратися, як працюють усі гвинтики системи. Задавайте напрямок для роботи, а решту залиште на розсуд ваших спеціалістів. Повірте, вони впораються.
Завжди шукайте компроміси. Не має значення, хто перед вами – співробітник, клієнт чи партнер. Не варто обстоювати принципові позиції, вони ще до добра нікого не доводили. А ось спокійно обговорити можливі виходи з тяжкої ситуації або умови співпраці дуже навіть потрібно.
Читайте також: ОФІСНИЙ СТИЛЬ: 6 MUST-HAVE КОЖНОЮ ПРАЦЮЮЧОЮ ЖІНКИ
Багато СЕО великих і не дуже компаній говорять про важливість команди для успіху всього підприємства. І ці слова – не пустий звук. Від того, наскільки добре та ефективно працює колектив, залежить загальний результат. І пам’ятайте: клієнти асоціюють ваш проект саме з тими людьми, які в ньому працюють.
Не приймайте важливих рішень самостійно. Пам’ятайте: одна голова – добре, а дві – таки краще. Нічого не заважає вам періодично влаштовувати летучки чи короткі наради з колективом. Розповідайте про нагальні справи компанії та мотивуйте співробітників брати в них участь.
Читайте також: РОБОТА МРІЇ: ЯК Скласти ІДЕАЛЬНЕ РЕЗЮМЕ
Навіть дуже ефективні керівники також мають відпочивати. А якщо ні, то можна заробити непотрібні проблеми, емоційне вигоряння і назавжди відбити в себе бажання приходити в офіс. Не бійтеся хоча б у вихідні часи вимикати телефон або не перевіряти пошту. Масштабних проблем це не викличе, але заощадить вам пару вільних годинників.
Фото: Gettyimages, unsplash.com