Відчайдушні часи вимагають відчайдушних заходів – багато хто з нас знайомий із цією фразою. Нині вона здається як ніколи актуальною.
За вікном вирує COVID-19, криза здається неминучою, а панічні настрої наздоганяють навіть оптимістів. У такий безрадісний період, коли віра в добре майже вичерпала себе, свою силу і стійкість перед негараздами показали багато компаній.
Соціальна відповідальність цих брендів – це порожній звук. У складний період вони ухвалили кардинальні рішення, які допомогли врятувати десятки життів, і змусити багатьох дивитися з посмішкою у завтрашній день.
Щоб допомогти впоратися з пандемією COVID-19, H&M Group вирішили реорганізувати свою систему постачання під виробництво засобів індивідуального захисту для лікарень та працівників охорони здоров’я.
Після того, як генеральний директор Хелена Хельмерссон звернулася до ЄС, щоб зрозуміти потреби та запропонувати допомогу компанії, H&M Group негайно почала налагоджувати виробництво та постачання засобів індивідуального захисту для медичних працівників.
Коронавірус сильно вплинув на кожного з нас, і H&M Group, як і багато інших компаній, намагається щосили допомогти в цій екстреній ситуації. Ця ініціатива — наш перший крок щодо надання підтримки країнам у будь-який можливий спосіб. Ця проблема стосується всіх нас, тому ми маємо вирішувати її колективно,
— каже Ганна Гедда, голова відділу сталого розвитку H&M Group.
Фонд Tiffany & Co. (Tiffany & Co. Foundation) пожертвує 1 мільйон доларів на боротьбу із COVID-19. 750 тисяч із них буде направлено до фонду COVID-19 Solidarity Response, який є підрозділом Всесвітньої організації охорони здоров’я; і ще 250 тисяч доларів буде адресовано Громадському фонду Нью-Йорка. Tiffany & Co. також зобов’язується у повному обсязі компенсувати пожертвування своїх співробітників будь-якої профільної некомерційної організації, що протистоїть розповсюдженню COVID-19.
У ході цієї глобальної кризи в галузі охорони здоров’я ми зобов’язані реагувати на невідкладні потреби регіонів, що потребують цього. Ми з гордістю повідомляємо про підтримку організацій, які надають термінову допомогу постраждалим від COVID-19, у тому числі в рідному для нас Нью-Йорку,
– Заявила Аніса Камадолі Коста, голова і президент Фонду Tiffany & Со.
З перших днів пандемії коронавірусу Henkel вжила заходів для запобігання її поширенню. Ми максимально скоротили персональні контакти: відмовилися від відряджень без потреби, від участі у масових заходах. Співробітники невиробничих підрозділів працюють дистанційно. На виробничих майданчиках компанії під час карантину діють ужиті заходи безпеки.
Крім своїх бізнес-результатів, Henkel також робить внесок у боротьбу з пандемією коронавірусу в рамках комплексної глобальної програми солідарності. 1 млн євро компанія пожертвувала на протиепідемічні заходи фонду ВООЗ/ООН та низки організацій, ще 1 млн євро – на національні проекти в країнах та локаціях присутності підрозділів Henkel. 5000000 одиниць засобів особистої гігієни, побутової хімії та захисного спорядження – передані компанією Henkel на благодійність. На деяких заводах компанії налагоджено виробництво дезінфікуючих засобів. Для наших партнерів із секторів малого та середнього бізнесу (перукарень, які використовують професійні засоби виробництва Henkel) компанія надала гнучкі умови оплати та розрахунків, щоб підтримати їх, розуміючи складні економічні наслідки пандемії у зв’язку з серйозними обмеженнями бізнес-активності.
CHANEL вирішили надати підтримку лікарням, надавши фінансову допомогу у розмірі 1,2 мільйона євро. Ці гроші пішли у фонд надзвичайної допомоги, створений Fondation de l’AP-HP, Fondation Georges Pompidou та SAMU. Таким чином модний будинок піклується про працівників лікарень, які вже якийсь місяць борються проти епідемії.
Крім того, CHANEL пожертвує понад 50 000 захисних масок ряду лікарень, пожежникам, поліції та жандармерії у деяких департаментах. Компанія мобілізує партнерів-виробників, у тому числі близько 150 фахівців із майстерень Haute Couture, Ready-to-Wear та Maisons d’Art, для виробництва масок та халатів.
З метою захисту співробітників, компанія Amway перевела роботу офісу у віддалений формат. Усі регіональні центри були закриті. Фізично персонал присутній тільки у відділеннях складу та пунктах видачі товарів, де дотримуються всі запобіжні заходи та захисту від вірусу.
Для партнерів та клієнтів запущено безкоштовну доставку замовлень на суму від 2000 грн., а спілкування між ними перейшло в онлайн-режим. До кінця місяця для дистриб’юторів розпочнеться освітня платформа Академії Amway.
У рамках співпраці з американськими некомерційними організаціями Spectrum та Kids’ Food Basket, Amway оперативно виробили та передали 14 000 антисептиків.
В умовах міжнародної кризи в галузі охорони здоров’я у зв’язку з COVID-19 та в рамках громадської ініціативи компанія Group Clarins спрямовує свої виробничі ресурси на забезпечення лікарень дезінфікуючими засобами для рук.
Зокрема, наші промислові підприємства в Понтуазі, Страсбурзі та Ам’єні вже виробили та доставили до лікарень 14 500 одиниць дезінфікуючих засобів для рук. Нашою метою є активне продовження виробництва дезінфікуючих засобів для рук доти, доки в цьому є потреба, а також постійне забезпечення належних санітарно-гігієнічних умов для всіх працівників, які нині задіяні на наших фабриках.
Kering, до складу якого входить Gucci, робить свій внесок у боротьбу з Covid-19. Конгломерат забезпечить медичні служби Франції хірургічними масками, а також перепрофілює заводи для пошиття нових, дотримуючись найсуворіших заходів щодо захисту здоров’я своїх співробітників.
Kering також профінансує дослідження Covid-19, що їх проводить Інститут Пастера. Конгломерат уже пожертвував суму грошей для допомоги чотирьом лікарням Італії у Ломбардії, Венето, Тоскані та Лаціо. Gucci відгукнулися на заклик медиків із регіону Тоскана та забезпечили їх захисними масками та комбінезонами. Вони також зголосилися надати 1,1 мільйона хірургічних масок і 55 000 медичних комбінезонів у найближчі тижні за умови отримання відповідних дозволів.
В рамках MAC VIVA GLAM – культової благодійної кампанії MAC Cosmetics – 10 мільйонів доларів США буде направлено 250 організаціям по всьому світу, які працюють із спільнотами, які зачіпає пандемію COVID-19.
Першими анонсували ініціативу у своїх інстаграм — Майлі Сайрус, Діта фон Тіз, Sia, Бой Джордж (далі її підтримали десятки зірок світового рівня) та всі провідні видання США та потім світу.
Клієнти бренду, які хочуть взяти участь, можуть придбати будь-який відтінок губної помади VIVA GLAM або надіслати повідомлення про підтримку та солідарність тим, хто перебуває на передовій, використовуючи #MACKissOfGratitude в Instagram.
Gritti Fragrances приєднується до битви з Covid-19. Засновник бренду Лука Грітті пояснює нову політику бренду щодо ситуації в Італії. Gritti Fragrances використовують свої виробничі потужності для того, щоб виробляти дезінфікуючі засоби, також бренд жертвує гроші на підтримку клініки Сан-Орсола та запрошує шанувальників бренду підтримати їхню ініціативу.
Компанія PUIG, яка представляє у світі такі бренди як Carolina Herrera, Paco Rabanne, Jean Paul Gauiltier, запропонувала уряду Іспанії свою допомогу для забезпечення суспільства та системи охорони здоров’я засобами для дезінфекції.
Кожен із нас має зіграти свою роль: кілька днів тому на заводі в муніципалітеті Вакарісес було запущено виробництво дезінфікуючих засобів для рук, щоб підтримати іспанську владу у боротьбі з потенційним браком цих коштів у нинішніх складних умовах.
LPP Group також не залишилися осторонь проблеми поширення коронавірусу. У січні вони відправили 500 000 масок до Китаю для запобігання поширенню вірусу, а в березні здійснили закупівлю масок для медичних працівників та тих, хто перебуває у лікарнях.
Також LPP Group перераховує 10% від продажу колекції Joyful #EcoAware на допомогу лікарням у боротьбі з вірусом у Гданську та Кракові.
Французька косметична компанія Guinot для забезпечення безпеки споживачів виробляє свою продукцію у суворій відповідності до фармацевтичних норм виробництва. Наявність сертифікатів ISO 22716 і ISO 14001 гарантує суворе дотримання норм: стерильність виробничих приміщень, контроль якості води, контроль якості продукції на всіх етапах.
Компанія дбає про збереження молодості та краси кожної жінки. У непростих умовах пандемії Covid-19 Guinot активно включається в боротьбу з поширенням вірусу. Щоб підтримати лікарні та клініки перед загрозою коронавірусу завод Guinot-Mary Cohr, розташований у Dammarie-les-Lys, реорганізується для виробництва антисептиків на основі водно-спиртового гелю. Споживачами антисептичної продукції стають не лише лікарі, а й звичайні люди, особи, які доглядають хворих. Щоб покрити зростаючі з кожним днем потреби, завод виготовляє п’ять тонн водно-спиртового розчину на тиждень.
Офіційний імпортер автомобілів Volkswagen в Україні вступає у боротьбу з поширенням коронавірусу COVID-19 та надає 10 автомобілів у тимчасове користування для медичних працівників та організацій, які активно залучені до боротьби з COVID-19.
Частина автомобілів буде надана в Єдиний координаційний центр, який допомагає незахищеним та вразливим верствам населення. Три автомобілі будуть надані Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва. Також машини матимуть медичні працівники Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги.
Здоров’я та безпека наших людей – перший пріоритет для компанії. Для P&G «віддалена» робота не є чимось новим, і працівники з повною відповідальністю поставилися до заклику працювати з дому.
Ми прагнемо полегшити побут людей похилого віку за допомогою простих, але значущих речей, необхідних усім. Спільно з «Карітасом України» ми запустили соціальну ініціативу для самотніх пенсіонерів, людей з інвалідністю та тих, хто потрапив у складну життєву ситуацію. Тепер у 20 містах України можна дистанційно скористатися послугами благодійної пральні. Представники Карітас забиратимуть речі, що потребують прання, і повертатимуть їх чистими, тим самим мінімізуючи необхідність контакту із зовнішнім світом. У свою чергу, компанія P&G надасть фонду свої найкращі засоби для прання Аріель, Хвиля и Lenor та мийки фея, Mr. правильний, що допоможе зробити цю послугу не тільки корисною та своєчасною, а й максимально якісною.
Через Червоний Хрест України ми допомагаємо фінансово підтримувати гарячу лінію МОЗ для оперативного інформування населення.
Безпека та захист наших співробітників та клієнтів є для нас абсолютним пріоритетом, тому ми вживаємо підвищених заходів безпеки для їх захисту у період поширення вірусу. Ми ввели опцію безконтактної доставки з нашим партнером Міест Express – при безконтактній доставці кур’єр залишить замовлення біля дверей, відійде на 3 метри і зателефонує клієнту, щоб повідомити, що замовлення на місці.
Усі співробітники Ламода в Україні перейшли на віддалену роботу, включаючи кол-центри у Житомирі та Чернігові.
До того ж, у цей особливо складний період для українського бізнесу ми підтримуємо брендти одягу, взуття або аксесуарів, які були змушені закрити свої офлайн-магазини. Ми готові підключити їх за прискореною процедурою і ввигідних умовах до Ламода Маркетплейс, тим самим ми допомагаємо їм залишатися на зв’язку зі своїми клієнтами та надаємо їм додатковий канал для онлайн-продажу.
Будь-яка криза закінчується. Ми повинні бути готові до розвитку в нових умовах та змін настроїв споживачів.
З точки зору макроекономіки наше головне завдання зараз, як бізнесу, – максимально вжити антикризових заходів, щоб із завершенням карантину SOVA залишалася повноцінним гравцем на ринку рітейлу. Компанія зробить все для збереження робочих місць та свого внеску у відновлення економіки.
Ми дотримуємося всіх рекомендацій органів влади дотримуватися режиму карантину: зупинили виробництво та перевели офіс на віддалену роботу, звівши переміщення працівників до мінімуму. Безпека та здоров’я наших співробітників та клієнтів – громадянська відповідальність компанії SOVA.
Ми ініціювали невеликі компліменти від бренду у вигляді пам’яток про перші заходи безпеки та санітайзерів для кожного клієнта при купівлі прикрас. Така пропозиція діє до 10 квітня включно. У цей період для нас головне — зберегти принципи бренду, вибудовуючи всю комунікацію з погляду кохання та турботи про себе. Але в жодному разі не маніпулювати становищем, що склалося, і не грати на негативних почуттях. Бренд SOVA – про гарні речі та посилки.
Для нашої компанії завжди у пріоритеті була команда. Тільки з командою ми досягали успіху, і тТільки разом ми зможемо гідно пройти сьогоднішні випробування. Тому першним нашим негайним рішенням бло прийняти заходи безпеки для співробітників бутиків та офісу.
Перехід на роботу з дому виявився для нас посильним, тому що вже другий рік ми практикуємо регулярні дні роботи з дому, тобто організаційний досвід у нас є. Зараз ми зосередилися на онлайн-продажах: посилили технічні моменти, забезпечивши безперебійну роботу сайту, предлагаем доставку кур’єром «на будинок», на товари підвищеного попиту (гігієни) ми зробили додаткові знижки.
Ми дуже сподіваємося, що Україна пройде з мінімальною турбулентністю цю санітарну кризу, що наша економіка зможе витримати такий удар, але в будь-якому разі «життя вже не буде колишнім», нові уроки будуть засвоєні і ми готуємося до нових викликів для бізнесу.
Що стосується міжнародних ініціатив, заводи Group рок зараз зосередили всі сили на виробництві водно-спиртових гелів (Yves Rocher), захисних масок (Petit Bateau) та засобів дезінфікування (Stanhome), щоб підтримувати медичні бригади, що борються з епідемією COVID-19 у Франції.
Компанія EVA дбає про своїх працівників, які зараз перебувають фактично «на передовій». Щоб полегшити життя наших клієнтів під час карантину та забезпечити їх дезінфекторами та засобами гігієни, майже 1000 магазинів EVA продовжують роботу у великих містах та містечках України. У цей складний час наші працівники виявляють свій героїзм — забезпечують додаткову стерилізацію всіх робочих поверхонь, вилучають тестери для запобігання можливості поширення коронавірусної інфекції, дотримуються заходів особистої гігієни та користуються захисними екранами заради здоров’я та безпеки наших клієнтів.
З початком карантину українське відділення Mary Kay перейшло на дистанційну роботу, мінімізувавши контакти персоналу. Так, більшість працівників працюють віддалено з дому завдяки сучасним технологіям. У працівників, які безпосередньо перебувають у операційному центрі, перед початком роботи обов’язково перевіряють стан здоров’я. Протягом усього робочого дня всі без винятку використовують для захисту маски, рукавички та дезінфектори. У всіх приміщеннях встановлені безконтактні санітайзери. Бьюті-експерти бренду також працюють із клієнтами у віддаленому режимі.
Також компанія Mary Kay Inc. розпочала виготовлення вкрай необхідного дезінфікуючого засобу для рук. Перші партії продукту будуть пожертвовані тим, хто перебуває на передовій боротьбі з пандемією COVID-19.
Українське представництво провідного виробника смартфонів OPPO оголосило, що з 18 березня персонал компанії йде на карантин. Таким чином, компанія приєднується до всесвітньої боротьби проти вірусу. При цьому керівництво компанії подбало про співробітників: кожному видали респіратори N95 та санітайзер у розрахунку на кілька тижнів. Працівники також ознайомлені з усіма безпековими заходами: необхідністю залишатися вдома та мінімізувати соціальні контакти. А щоб працівники не сумували у вільний час і залишалися у робочій формі, OPPO також переклали в онлайн уроки англійської мови.
Директор з персоналу OPPO України Ніна Жукова зазначила, що у компанії швидко відреагували на рекомендації МОЗ України щодо впровадження віддаленого режиму роботи:
Ми як соціально відповідальна компанія добре розуміємо важливість заходів, введених у країні і цілком з ними згодні. Саме тому персонал українського представництва OPPO оперативно перейшов у віддалений режим роботи. Наші консультанти зосередилися на онлайн-консультаціях. Зараз час, коли ми всі повинні дбати один про одного і бути максимально розсудливими та зосередженими.
У цей складний для України та світу період усім нам потрібно набратися терпіння, виконувати вимоги МОЗ та приймати життєві виклики з високою головою. Будьте здорові – це найголовніше!