UA
RU

RAD: про добро на червоних доріжках

Чим далі, тим частіше зірки руйнують стереотипи про свою егоїстичність та матеріальну залежність. Вкотре вони доводять протилежне.

Сьогодні мова про RAD – адвокатську службу, що використовує червону доріжку на благо. Але про все по черзі.

RAD: про добро на червоних доріжках-Фото 1

Каріне Мартін, Елизабет Бенкс, Мелісса Магсайсай та Аріанна Філліпс

Почнемо із засновниць:

Каріне Мартін – у минулому менеджер з маркетингу відомих компаній, зокрема Prada та Estée Lauder. Також займала високі посади у Dior, ID-PR та інших.

Аріанна Філліпс – стиліст та дизайнер, відповідала за образи Мадонни та Квентіна Тарантіно. Також працювала над рекламними кампаніями для Тома Форда, Dolce & Gabbana, L’Oreal.

Читайте також: НЕОБЫЧНЫЙ ПОДАРОК:КАНЬЕ УЭСТ ПОЖЕРТВОВАЛ МИЛЛИОН ДОЛЛАРОВ НА БЛАГОТВОРИТЕЛЬНОСТЬ ОТ ЛИЦА КИМ КАРДАШЬЯН

Дівчата вперше зустрілись у 1997 році. Відтоді їх долі постійно перетинались та у 2018 вони почали працювати над ідеєю чогось нового. Думали, планували і створили RAD (The Red Carpet Advocacy).

Як зазначається на офіційному сайті:

Червона доріжка – це унікальна потужна платформа, яка надає можливості для філантропії, поширення питань, що потребують нашої уваги. До цих пір не існувало жодної компанії, котра б використовувала червону доріжку задля добра. Ми – ця компанія!

 

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Tonight we were lucky enough to host a dinner with @doradberad to benefit @youngcareoz and toast the upcoming release of @onceinhollywood. Swipe to see who we celebrated with. #doradberad

Публикация от Levi’s (@levis)

У чому полягає суть та власне новизна?

Каріне та Аріанна з’ясовують у зірок, які благодійні організації ті хочуть підтримати. Потім вони переконуються у дійсності та актуальності тих чи інших проектів.

І тепер найцікавіше: дівчата домовляються з брендами, котрі надають образ для знаменитості, щодо пожертви.

Після появи на червоній доріжці зірки повідомляють у соціальних мережах про даний акт благодійності, розповідають, яку організацію чи проект вони підтримують. Пост супровводжується хештегом #doradberad.

Читайте також: ЭД ШИРАН ПОЖЕРТВОВАЛ 300 ВЕЩЕЙ НА БЛАГОТВОРИТЕЛЬНОСТЬ

Для чого це все?

  • 100% усіх пожертвувань від брендів безпосередньо спрямовується на користь некомерційної організацій.
  • Використання платформ соціальних мереж має на меті надихати людей творити добро.

Ось такі вони сучасні зірки – відомі та свідомі!

Автор: Ліза Єрмоленко

Статьи по теме