sapık oğlana ters reaksiyon işlemez herkesin hayalinde porno kendine özgün ve istediği kriterlerde bir kadın brazzers profili vardır bu kadın sizin düşündüğünüz kadın şemalarından sikiş çok daha kaliteli bedene fiziğe ve amcığa sahiptir porno ve diğerlerinden çok daha farklı bir yapıya porno izle sahip kadınların iyisinden anlayan bir ayı sex izle gibi körpe güzel bir kızı bularak kendine porno manita yapan adam onu kendi evine atarak dışarıya porno film adım bile atmasına izin vermez maço tavırlarıyla genç twitter porno kızı adeta kendisine köle etmiş olan adam seks video sabahları kalkarak maniasını öperek uyandırmadan daha türkçe porno ileri boyuta taşımak ister ve güne taze kaşar gibi lezzetli 19luk kızın amcığını okşayarak başlar

    RAD: про добро на червоних доріжках

    Чим далі, тим частіше зірки руйнують стереотипи про свою егоїстичність та матеріальну залежність. Вкотре вони доводять протилежне.

    Сьогодні мова про RAD – адвокатську службу, що використовує червону доріжку на благо. Але про все по черзі.

    RAD: про добро на червоних доріжках-Фото 1

    Каріне Мартін, Елизабет Бенкс, Мелісса Магсайсай та Аріанна Філліпс

    Почнемо із засновниць:

    Каріне Мартін – у минулому менеджер з маркетингу відомих компаній, зокрема Prada та Estée Lauder. Також займала високі посади у Dior, ID-PR та інших.

    Аріанна Філліпс – стиліст та дизайнер, відповідала за образи Мадонни та Квентіна Тарантіно. Також працювала над рекламними кампаніями для Тома Форда, Dolce & Gabbana, L’Oreal.

    Читайте також: НЕОБЫЧНЫЙ ПОДАРОК:КАНЬЕ УЭСТ ПОЖЕРТВОВАЛ МИЛЛИОН ДОЛЛАРОВ НА БЛАГОТВОРИТЕЛЬНОСТЬ ОТ ЛИЦА КИМ КАРДАШЬЯН

    Дівчата вперше зустрілись у 1997 році. Відтоді їх долі постійно перетинались та у 2018 вони почали працювати над ідеєю чогось нового. Думали, планували і створили RAD (The Red Carpet Advocacy).

    Як зазначається на офіційному сайті:

    Червона доріжка – це унікальна потужна платформа, яка надає можливості для філантропії, поширення питань, що потребують нашої уваги. До цих пір не існувало жодної компанії, котра б використовувала червону доріжку задля добра. Ми – ця компанія!

     

     
     
     
     
     
    Посмотреть эту публикацию в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     

     

    Tonight we were lucky enough to host a dinner with @doradberad to benefit @youngcareoz and toast the upcoming release of @onceinhollywood. Swipe to see who we celebrated with. #doradberad

    Публикация от Levi’s (@levis)

    У чому полягає суть та власне новизна?

    Каріне та Аріанна з’ясовують у зірок, які благодійні організації ті хочуть підтримати. Потім вони переконуються у дійсності та актуальності тих чи інших проектів.

    І тепер найцікавіше: дівчата домовляються з брендами, котрі надають образ для знаменитості, щодо пожертви.

    Після появи на червоній доріжці зірки повідомляють у соціальних мережах про даний акт благодійності, розповідають, яку організацію чи проект вони підтримують. Пост супровводжується хештегом #doradberad.

    Читайте також: ЭД ШИРАН ПОЖЕРТВОВАЛ 300 ВЕЩЕЙ НА БЛАГОТВОРИТЕЛЬНОСТЬ

    Для чого це все?

    • 100% усіх пожертвувань від брендів безпосередньо спрямовується на користь некомерційної організацій.
    • Використання платформ соціальних мереж має на меті надихати людей творити добро.

    Ось такі вони сучасні зірки – відомі та свідомі!

    Автор: Ліза Єрмоленко

    Понравилась статья? Оцените:
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (2 оценок, среднее: 5,00 из 5)
    Загрузка...
    Статьи по теме
    Читайте также