sapık oğlana ters reaksiyon işlemez herkesin hayalinde porno kendine özgün ve istediği kriterlerde bir kadın brazzers profili vardır bu kadın sizin düşündüğünüz kadın şemalarından sikiş çok daha kaliteli bedene fiziğe ve amcığa sahiptir porno ve diğerlerinden çok daha farklı bir yapıya porno izle sahip kadınların iyisinden anlayan bir ayı sex izle gibi körpe güzel bir kızı bularak kendine porno manita yapan adam onu kendi evine atarak dışarıya porno film adım bile atmasına izin vermez maço tavırlarıyla genç twitter porno kızı adeta kendisine köle etmiş olan adam seks video sabahları kalkarak maniasını öperek uyandırmadan daha türkçe porno ileri boyuta taşımak ister ve güne taze kaşar gibi lezzetli 19luk kızın amcığını okşayarak başlar

    Small Talk: Марина Богуш, культурологиня, співавторка проєкту “НАЇВНА”

    Марина Богуш, культурологиня та дослідниця прозповідає про виставку “НАЇВНА”, що триває в Артцентрі Я Галерея в рамках мистецького проєкту «Вона — художниця: актуальний наїв України та Британії».

    Small Talk: Марина Богуш, культурологиня, співавторка проєкту “НАЇВНА”-Фото 1

    Чому та кому в першу чергу варто відвідати виставку?

    «НАЇВНА» присвячена жінкам у сучасному наївному мистецтві України та Британії. Вона стала логічним продовженням Фестивалю наївного мистецтва, який наша команда вперше провела у 2020 році. Тоді ж ми помітили, що інтерес до сучасного наївного мистецтва — величезний. Це явище довгий час не отримувало належної уваги ні з боку широкої аудиторії, ані з боку тих, для кого мистецтво є темою професійного у всіх його формах зацікавлення. Не в останню чергу й тому, що воно було мало представлене на виставкових майданчиках.

    Звісно, роботи “зірок” наїву — Марії Примаченко, Катерини Білокур, Ганни Собачко-Шостак — широко представлені в українських музеях, ще був великий проєкт “Чисте мистецтво” (2017, Мистецький Арсенал), але все це погляд у минуле, в історію українського наївного мистецтва. Натомість про його актуальний стан могли знати лише епізодично. Одним із таких важливих епізодів був, наприклад, проєкт “Новий Наїв” — серія виставок робіт художників наїву ХХІ ст., що проходила в артцентрі Я Галерея під кураторством Павла Гудімова.

    Фестиваль наївного мистецтва розставив нові акценти у цій темі. Мільйони українців нарешті побачили, як виглядає творчість аматорів сьогодні. Вона дуже різна за формою, але однаково гостра, актуальна і цікава. Вона показує, що художник — це стан внутрішньої свободи, а не тільки роки навчання в академіях мистецтв. “НАЇВНА”, спираючись на цю ідею, наголошує на жіночій темі у сучасному наїві. Учасниці нашого проєкту — це жінки від 16 до 60 років з різних куточків України та Британії. Якщо вам цікаво як те, чим живе сучасна жінка, відображене у мистецтві, вам точно слід завітати на виставку.

    Обрана тема виставки не нова, розкажіть, хто з українських авторок досяг в ній найбільшого успіху?

    Насправді жіноче мистецтво в Україні все ще не надто популярна тема для виставкових проєктів. Європа почала активно працювати із нею ще у 70-х роках минулого століття, поставивши питання про те, що жінка — це не тільки муза, натурниця чи натхненниця Великого Майстра, вона може бути сама Великою Художницею. У нас, в країні, де фемінізм досі викликає палкі дискусії, а у будь-яких топах на десятки чоловічих імен припадає лише кілька жіночих, проєкти, присвячені жінкам набирають популярності лише останні кілька років. “НАЇВНА”, на мою думку, є важливим висловлюванням у цій історії. Ми перші, хто показує як виглядає сучасне жіноче наївне мистецтво, ми декларуємо, що поруч із Примаченко та Білокур можуть стояти й імена художниць цього століття, ми стверджуємо, що жінка має право голосу навіть у сфері, де, здавалось би, немає місця гендерним стереотипам — у сфері мистецтва.

    Small Talk: Марина Богуш, культурологиня, співавторка проєкту “НАЇВНА”-Фото 2

    Як би у вас була можливість, яким витвором мистецтва українського автора ви хотіли б володіти та чому?

    Історія сучасного мистецтва показує, що воно набуває статусу лише тоді, коли підкріплене особливим контекстом. Цей контекст — інституція. Різниця між творами будь-якої відомої художниці і творами учасниці нашого проєкту у тому, що останні поки не знаходяться у музейних колекціях. Особисто я не маю персональних амбіцій щодо володіння творами мистецтва, мої амбіції значно ширші) Через виставку ми поміщаємо роботи поки маловідомих мисткинь у цей самий особливий контекст, надаючи їм статусу “справжнього мистецтва”. Це перший крок на шляху до їх визнання і до того, щоб через кілька десятків років кожен музей чи окремий поціновувач мистецтва мріяв мати ці роботи у своїй колекції.

    Читайте також: Small Talk: Аліс Сай, візуальна мистикиня

    Понравилась статья? Оцените:
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
    Загрузка...
    Статьи по теме