Перед співбесідою ми продумуємо безліч речей, починаючи з відповідей на каверзні питання та закінчуючи макіяжем. Але чи ставився хтось колись про те, як на успіх підприємства впливає колір одягу?
Так! Зараз ми говоримо про представників SmartRecruiters, які провели експеримент із майже 2000 осіб. Зі 180 «піддослідних», які отримали роботу своєї мрії, 70% були одягнені в чорне, а решта 30% віддали перевагу відмовитися від стандартної похмурої гами і пограти з палітрою. Пропонуємо познайомитися з квітами-переможцями (з чорним у тому числі) та з квітами-програли.
Блакитний – один із найбезпечніших і вдалих кольорів для співбесіди. 23% опитаних роботодавців заявили, що небесні відтінки дають їхнім здобувачам додаткові очки. Якщо ви вибираєте блакитний основний колір свого образу для першої зустрічі з можливим босом – це грає на вашу користь. Експерти вважають, що він говорить про вашу надійність. А ще він просто кричить про вашу впевненість у своїх силах.
Цей колір вважають одним з базових у діловому гардеробі, тому немає нічого поганого, якщо ви оберете його для співбесіди. Але він не такий однозначний, як може здатися на перший погляд: з одного боку він каже, що ви комфортна і надійна людина, а з іншого — що ви простакуватий і старомодні. До речі, на деяких роботах ці якості не несуть негативних конотацій!
Читайте також: РОБОТА МРІЇ: ЯК Скласти ІДЕАЛЬНЕ РЕЗЮМЕ
Здавалося б, варіант безпрограшний, але тут є свої нюанси. Експерти стверджують, що чорний сигналізує про авторитарність та силу людини, а ці риси важливі на керівних посадах. Якщо ж ви поговорите на місце асистента або секретаря, постарайтеся вибрати щось менш «важке». І ще один нюанс: нізащо не міксуйте в одному образі кілька відтінків чорного.
Якщо вже ви і наважилися надіти червоне на співбесіду, будьте готові довести, що ви гідні цього сильного кольору. Пам’ятайте, що їм ви демонструєте свою домінуючу позицію, яка декому може здатися претензією на владу чи бунтарством. Червоний вітається у сферах, пов’язаних із продажами та законом, де агресивність – не порок, а важлива якість.
Ще один безпечний вибір! Якщо ви надягаєте, наприклад, сірий костюм, то передаєте своєму можливому начальнику такий меседж: «У мене добре розвинені логіка та аналітичне мислення». А ці якості важливі навіть для представників творчих професій, тож бінго! Тим, хто хоче акцентувати увагу роботодавця на особистість, радимо розбавити «сірість» цікавим аксесуаром.
Якщо інші кольори мали ще шанси, а деякі — великі, то їх зовсім немає у помаранчевого. 25% HR-ів заявили, що цей колір асоціюється у них з непрофесіоналізмом, і ці асоціації не мають логічного пояснення. Співбесіда – це не найкращий привід виявити свою творчу натуру або показати, що ви не сухар, а добряк і веселун.
Читайте також: РОБОТА МРІЇ: ЯК ЗНАЙТИ ЇЇ І НЕ ВТРАТИТИ
Які ж інтерв’юери ставляться до білого кольору? Відповідь проста: позитивно. Людина, яка носить білу, створює враження організованого, неупередженого і прагне почати все з чистого аркуша. Проте експерти не рекомендують складати образ у стилі total-white – надто святково як для такого заходу. А ось біла блузка чи сорочка в парі із сірим блейзером – те, що потрібно!
Жовтий транслює оптимізм і креативність, тому добре підійде для інтерв’ю на місце дизайнера, фотографа, стиліста, тобто. представника творчої професії. Якщо це не про вас, тоді обмежтеся нейтральною палітрою і не відчувайте терпіння начальства на самому початку вашого кар’єрного сходження.