UA
RU

Small Talk: одеська парфумерка Ольга Юрченко про б’юті-фронт і свій новий благодійний аромат «Soul of Ukraine»

Засновниця парфумерного бренду Soul of Mine, що народився незадовго до повномасштабної війни в Одесі, створила благодійний аромат, присвячений Україні, та розповіла про те, як саме її кропітка робота спільно із 14 європейськими парфумерами допоможе українським дітям, що залишилися без батьківської турботи.

Small Talk: одеська парфумерка Ольга Юрченко про б’юті-фронт і свій новий благодійний аромат «Soul of Ukraine»-Фото 1

парфумерка Ольга Юрченко

Як виникла ідея створення парфумів та скільки часу було витрачено на реалізацію задуму?

 

Я – мама  трьох дітей. І від самого початку війни мене найбільше хвилювали долі тих дітей, що зростали без батьків. Хто буде дбати про них в умовах, коли більшість людей залишились без достатку та навіть домівок? А найболючіше – це діти, які втратили батьків через війну…  Я була не в найкращому становищі, але запитала себе: «Що я можу зробити, аби їм допомогти?». Оскільки парфуми – це те, що я вмію робити найкраще, вирішила створити благодійний аромат і миттєво почала шукати постачальників. Врешті мене погодилась підтримати компанія «Самрайс», що займається виробництвом сировини для парфумів та є одним із найбільших постачальників та виробників нових молекулярних та натуральних олій, що використовують скрізь, де є запах. Спільно з 14 найвідомішими європейськими парфумерами ми почали роботу над ароматом «Душа України», щоби виручені від його продажу кошти спрямувати на підтримку діток.  Робота тривала приблизно 3 місяці, а також додатковий час на припрацювання дизайну флакону, упаковки та зовнішнього вигляду загалом.  


Хто ваш фаворит із світових парфумерів?

Безумовно, це Жан Клод Елена. Він неймовірний, і я маю мрію, що нам вдасться зробити спільний аромат. Наразі ми в процесі створення нових парфумів для нашої колекції Soul Of Mine. Я дуже вдячна і пишаюсь участю парфумерів Мауріса Руселя, П’єра Гуероса, Анік Менардо, Філіпа Папарелла, Веллінг Пен, Марін Іпер – всі вони фантастичні! Лише той факт, що Мауріс був учнем Анрі Роберта та хіміком в лабораторії  Chanel, дійсно вражає. Втім, геть усі парфумери, що долучилися до роботи над «Душею України», – справжні легенди, вони створювали і продовжують створювати аромати, які вже увійшли в історію.

 

Як це — поєднати роботу 14 парфумерів в одному ароматі?

Парфумери знаходяться в різних куточках світу та працюють в лабораторіях «Самрайс». Компанія надала їм безлімітний доступ до сировини, аби вони мали можливість створити щось дійсно унікальне, незважаючи на вартість інгредієнтів. Кожен із них вніс свої корективи, а головним редактором виступив П’єр Гуерос у тандемі зі мною .  База, яку ми використали в ароматі «Душа України», неймовірно дорога. Ми обрали дуже цінний рідкісний ірис, тож нам би, звісно, не вдалося б вкластися у роздрібну ціну 200$, якщо б не підтримка «Самрайс». За умови повноцінної вартість флакону була б орієнтовно 400$.  

Small Talk: одеська парфумерка Ольга Юрченко про б’юті-фронт і свій новий благодійний аромат «Soul of Ukraine»-Фото 2

Який парфум стоїть на вашій поличці?

Наразі я користуюся виключно ароматом «Душа України», обожнюю його й в повному захваті від того ,що ми змогли створити.  

 

Якби вам потрібно було обрати лише одину парфумерну ноту, аби розказати про Україну, — що б це було?

Це була б тепла нота з елементами хвої та свіжого повітря, а також трохи амброксидину (він додає запаху землі). Але все це ми намагались вкласти в аромат «Душа України».   

 

Який саме вплив ваша та схожі б‘юті-ініціативи мають на світовий інформаційний простір та популяризацію нашої країни загалом?


Наша країна стала взірцем свободи, сили та сміливості. Сьогодні Україна викликає захват і повагу. Наші люди неймовірні! Наша земля прекрасна! В нас дуже багато талановитих людей, які наразі мають підтримку всього світу.  Я пишаюсь тим, що я – українка й маю можливість створювати продукт, від якого у захваті люди із багатьох країн.  Під час війни ми вивели на ринок ОАЕ наш бренд «Душа Моя» ( Soul Of Mine ) і додали на кожну упаковку наліпку From Odessa with Love. А наші партнери сказали, що такий продукт вартий бути присутнім у Луврі. Адже кожен флакон неповторний: усі вони вручну розмальовуються й, попри складність процесу, ми продовжуємо доповнювати нашу колекцію та популяризувати українську парфумерію. До речі, вже восени на вас чекає ще два нових, неймовірно красивих аромати. 




Статьи по теме