Marie Claire Sustainability fashion and beauty award 2025

Кращий сталий бренд у категорії fashionShortlist

1.PALINGENESY / PLNGNS
Логотип компанії: PALINGENESY / PLNGNS

PLNGNS — це незалежний бренд зі сталим мисленням у своїй ДНК, заснований українським дизайнером Дмитром Гонтаренком. Разом із головною дизайнеркою Іриною Амбросовою сьогодні вони трансформують старі кросівки та текстиль у інноваційний streetwear та аксесуари, оскільки вірять у друге життя речей і циркулярну економіку у моді.

Місія бренду — показати, що сталість може бути естетичною, експериментальною і водночас комерційно актуальною, а кожна річ — унікальним артефактом екологічної трансформації.

«Ми експериментуємо з гранулюванням старих матеріалів для створення нових підошв, як-от у колаборації з Vibram. Також наші колекції частково моделюються у цифровому форматі — для тестування конструкцій і мінімізації прототипів», — зазначають представники концептуального апсайкл-бренду.


2.UPSLOWUSE
Логотип компанії: UPSLOWUSE

UPSLOWUSE — український концептуальний бренд свідомої моди, що поєднує екологічні практики з унікальним дизайном як проявом індивідуальності.

На власному прикладі бренд доводить, що одяг може бути інструментом не руйнування, а збереження. Його одяг розробляється в такий спосіб, щоб не виснажувати планету, а навпаки — продовжити життя матеріалам і відкрити нові сенси в моді.

Бренд будує циркулярну систему виробництва та приділяє увагу zero waste, коли навіть відходи перетворюються на нові продукти. Пропагує сміливість бути собою, а моду розглядає як мову відповідальності, гармонії та свободи. І прагне показати, що свідомість може бути красивою, а краса — відповідальною.


3.KSENIASCHNAIDER
Логотип компанії: KSENIASCHNAIDER

KSENIASCHNAIDER — український fashion-бренд з sustainable підходом, заснований 2011 року креативним дуетом Антона та Ксенії Шнайдер.

Бренд експериментує з денімом, створюючи культові силуети на кшталт Demi-Denims™, асиметричних та cowboy-jeans, patchwork виробів, денімного «хутра» й zero-waste курток. Поєднує естетику та екологічність.

ДНК бренду — це інноваційний дизайн, апсайклінг і свідоме споживання. Він дав друге життя понад 45 тоннам джинсів, переробляючи близько 500 речей щомісяця, а також розробив власні методи апсайклінгу текстильних відходів і deadstock-матеріалів.

Усі вироби KSENIASCHNAIDER виготовляються у власній майстерні в Києві.