Eкспертне журі. Кожен учасник оцінюється окремо кожним членом журі — журі працює незалежно, без впливу один на одного.
Від 0 до 10 балів за кожним критерієм у кожній номінації.
Фіналісти з найвищим середнім балом у кожній номінації.
У кожній номінації формується shortlist з 3 учасників, які набрали найвищі середні бали. Shortlist публікується в онлайн-форматі та використовується для фінального обговорення.
Обирається на підставі фінального балу.
Переможцем у номінації автоматично стає учасник із найвищим фінальним балом. Якщо два або більше учасників мають однаковий середній бал, проводиться закрите фінальне обговорення журі, на якому журі аналізує:
- унікальність кейсу
- вплив ініціативи
- якість документального підтвердження
- потенціал для подальшого сталого розвитку
Після дискусії журі шляхом відкритого голосування обирає переможця.
Єдина номінація, в якій переможця визначає аудиторія через онлайн-голосування на сайті Marie Claire Ukraine.
Формування short list для голосування здійснюється редакцією та журі, але сам результат формується виключно на основі кількості голосів. Передбачена система верифікації голосів.
- Усі учасники можуть отримати фідбек (за запитом).
- Підсумкові оцінки (без імен журі) можуть бути надані фіналістам у вигляді зведених таблиць.
- Інноваційність у сталих формулах / пакуванні
- Етичність у виробництві / cruelty-free підходи
- Циркулярність / biodegradability
- Виробництво локальне / крафтове / створення цінностей для соціальних груп, громад
- Прозорість бренду / відкриті дані
- Комунікація сталих цінностей / позиція бренду
- Сертифікації, екологічні акредитації
- Інноваційність підходів / процесу виробництва / матеріалів
- Матеріали сертифіковані / upcycled / екологічні
- Виробництво локальне / крафтове / створення цінностей для соціальних груп, громад
- Тривалість носіння / позасезонність / zero waste
- Прозорість бренду / відкриті дані
- Комунікація сталих цінностей / позиція бренду
- Сертифікації, екологічні акредитації
- Походження матеріалів / recycled / етичне видобування
- Локальне виробництво та ремісничі техніки
- Довговічність / спадкоємність дизайну
- Соціальна / культурна відповідальність
- Прозорість бренду / відкриті дані
- Комунікація сталих цінностей / позиція бренду
- Сертифікації, екологічні акредитації
- Новизна / потенціал впливу
- Вбудовані сталі принципи з перших етапів
- Унікальність продукту / позиціонування
- Адаптивність до ринку / масштабованість
- Комунікація сталих цінностей / взаємодія зі споживачем
- Відповідність проєкту / кампанії довгостроковим цілям сталого розвитку (екологічним, соціальним, економічним)
- Інноваційність ідеї / підходу
- Належність учасників принципам сталого розвитку
- Соціальний вплив / натхнення для аудиторії / мотивація, залучення до зміни споживчої поведінки
- Вплив на індустрію / орієнтир або приклад для інших брендів
- Комунікація суті сталості у проєкті / наявність публікацій у медіа, лідерів думок тощо
Відзначається персона або бренд за тривалий внесок у сталу трансформацію галузі
- Новаторські дії у sustainability
- Тривалий сталий вплив (від 5 років)
- Освітні / менторські ініціативи
- Виступи / публікації в медіа, що несуть сталі цінності
- Міжнародне визнання / репутація
- Вплив на спільноти / громади
- Масштаб охоплення / сталість результату
- Співпраця з NGO/ прозорість
- Інтеграція в бренд / довготривалість
- Інноваційність і релевантність
- Використання локальних ремесел / технік
- Повага до культурного контексту
- Переосмислення спадщини для сучасності
- Виробництво в Україні / підтримка майстрів
- Прозорість бренду / відкриті дані
- Комунікація культурного змісту через призму сталості
- Сертифікації, акредитації
- Кількість голосів за підсумками онлайн-голосування на сайті MarieClaire.ua
- Дизайн як відповідь на екологічні / соціальні виклики
- Інноваційність у матеріалах і формах
- Етичність виробництва
- Прозорість бренду / відкриті дані
- Комунікація сталих цінностей / позиція бренду
- Лідерська роль у сталому русі / приклади культурної або освітньої активності
- Сертифікації, акредитації
