
Balenciaga запускає спеціальну програму свідомого споживання
Суть її полягає у повторному перепродажі брендових речей.
Balenciaga запропонували своїм шанувальникам по-новому подивитися на секонд-хенд та впровадити своїм клієнтам любов до вторинного використання.

balenciaga.com
Модний будинок запускає спеціальну програму з перепродажу оригінальних речей бренду. Що це означає? Будь-хто, хто має річ або аксесуар від Balenciaga може перепродати його і отримати за цю фінансову винагороду. До того ж, за справжність речі відповідатиме сам бренд і продаватиме на спеціалізованих майданчиках.
Нова програма циклічності існує в партнерстві з Reflaunt, платформою, яка спеціалізується на впровадженні моделей модних брендів, що повторно використовуються. Такий крок бренд зробив для того, щоб розширити політику усвідомленого бізнесу та допомогти своїм клієнтам бути більш усвідомленими щодо моди.
Як працює програма? Покупці можуть залишити свої брендові речі в магазинах Balenciaga або організувати власну повторно використану колекцію на платформі партнера цієї sustainable-ініціативи. Після цього всі речі проходять перевірку на справжність, аутентифікуються, для них створюється професійне портфоліо та оцінюється експертами та після цього передається на платформу Reflaunt, яка співпрацює з більш ніж 25 ринками вінтажного та вторинного одягу.
Читайте також: Balmain покаже кутюрну сукню з пляшок Evian
Після покупки тієї чи іншої речі, вона вирушає з магазину Balenciaga прямо до рук нового власника. За кожну продану річ покупці отримають або фінансову компенсацію або кредитну вартість, яку можна витратити в магазинах Balenciagа.
Більше від
- За мотивами невиданих ілюстрацій Марії Примаченко створили колекцію хусток та краваток
- Подія модного сезону: у Києві пройде бізнес-конференція “Виклики індустрії в сучасних реаліях”
- Сучасні тренди, натхненні Коко Шанель
- Як носити топ-бра на щодень: натхнення з подіумів та гардеробів фешионіста
- Андре Тан присвятив колекцію Казимиру Малевичу