
Колаборація BOBKOVA x MON MOU: шовкові аксесуари з сенсом
Свідомий підхід до моди і виробництва
Нова колаборація BOBKOVA та MON MOU: українські бренди об’єдналися, щоб підкреслити важливість поєднання естетики зі свідомим підходом до моди та виробництва.

Українські бренди BOBKOVA та MON MOU представили колаборацію.
Фешн-бренд BOBKOVA та бʼюті-бренд шовкових аксесуарів MON MOU представили колаборацію. До 25-річчя бренду у межах показу колекції BOBKOVA FW 25–26 було створено лімітовану серію аксесуарів для волосся – шовкові резинки, що поєднали делікатність MON MOU та авторське бачення Крістіни Бобкової.
BOBKOVA x MON MOU: майстеріність і свідоме споживання

До 25-річчя бренду у межах показу колекції BOBKOVA FW 25–26 було створено лімітовану серію аксесуарів для волосся.
В основі колаборації – класична резинка-бестселер MON MOU у розмірі Large, яка отримала нове прочитання завдяки дизайнерському декору від BOBKOVA. Резинка прикрашена абстрактною аплікацією з натурального шовку та елементами килимової вишивки, створеної вручну. Декор виконаний із залишків брендів.
Такий підхід підтримує ідею свідомого споживання, ощадливого виробництва, а також підкреслює майстеріність й цінність ручної роботи. Кожен аксесуар тут став символом турботи та продовжив життя матеріалів у новій естетиці.

В основі колаборації – класична резинка-бестселер MON MOU у розмірі Large.
Про бренд BOBKOVA
Український бренд із філософією Gentlewoman, Japanese MasterCut та Confident Femininity. Пропонує власне бачення повсякденного одягу, створюючи “речі, актуальні незалежно від часу та ситуації”. Поєднує японську дисципліну крою з українською культурою і ремеслами. BOBKOVA переосмислює гендерні стереотипи в одязі та створює речі, що підтримують бажання заявити про силу й жіночність.

Резинки прикрашені абстрактною аплікацією з натурального шовку та елементами килимової вишивки, створеної вручну.
Про бренд MON MOU
Засновник категорії шовкових аксесуарів в Україні. У кожному виробі – філософія “м’якого догляду”, де турбота про себе поєднує бездоганну якість та естетику в деталях. Бренд підтримує ідею відповідального виробництва, працює виключно з натуральними тканинами. А також пропагує відмову від суб’єктивних шаблонів на користь визнання унікальної краси.
Фото: BOBKOVA / MON MOU
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин “Luminescence”, натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші