Етніка і апсайклінг у дебютній колекції бренду DUGA
Поєднання автентичних українських мотивів з сучасністю – не просто тренд на найближчий час, а довговічна тенденція. Українські бренди продовжують експериментувати з принтами, тканинами та підходом до виробництва, а в українській моді з’являються нові імена. Один із них – бренд DUGA, який голосно і помітно увійшов у фешн інфопростір із колекцією “Рух”.
“DUGA – це бренд про естетику, свідоме виробництво та використання тканин. Про щось своє, українське, про якість та натуральність. Зараз не лише українці заново закохуються в нашу історію, мотиви, орнаменти. Весь світ стежить за подіями в нашій країні і відкриває для себе Україну. Саме тому через одяг хочеться показати нашу етнічність, культурну позицію та стиль”, – зазначає засновниця бренду Анастасія Бурма.
У новій колекції бренду “Рух” мінімалізм поєднується з українськими мотивами. Один із ключових елементів – вибійка. Це старинний вид розпису по тканині, який останнім часом майже не використовується, але поступово повертається і на сучасний одяг. Натхненням для створення орнаментів стали розписи на стінах в українських хатах.
Щоб створити дійсно автентичну вибійку, бренд DUGA співпрацював з Косівським інститутом прикладного мистецтва. Разом досліджували орнамент, техніку і втілювали в реальність.
“Плануємо й надалі працювати зі студентами інституту. З одного боку хочемо показувати залучати молодь до співпраці й давати можливість розвиватися. А з іншого – хочеться докопатися до глибини української культури, вивчати її історію, дізнаватися значення кожного узору і кольору”, – додає Анастасія.
Ключовими тканинами дебютного дропу стали льон, upcycling джинс, бавовна, вельвет, тенсел. До колекції увійшли лляні сукні з апсайклінг денімом та декоративною стрічкою, жилет з вибойкою, костюм з тенселу, джинсова спідниця та шопер, декоративні комір та манжети, вельветова сукня тощо.
Читайте також: МАСКУЛІННІ СИЛУЕТИ ТА ВИНЯТКОВА ЖІНОЧНІСТЬ: ЛІТНЯ КОЛЕКЦІЯ L’ESKIZZO