UA
    RU

    Окуляри українського бренду Ochis стали експонатом французського Musée de la lunette

    Редагувати переклад
    Musée de la lunette (Музей окулярів) представив виставку Green Watching, присвячену зростанню важливості екології та принципів сталого розвитку для індустрії окулярів. Експозиція зібрала новаторів, що створюють біологічно розкладні матеріали, рухаються до zero-waste, просувають секонд-хенд. Серед експонатів – дві моделі окулярів, створених екологічно-інноваційним українським брендом Ochis.

    Ochis 2


    Ochis першим у світі створили окуляри на основі кави. Використану кавову гущу змішують з натуральними оліями, щоб утворити новий рослинний матеріал, який є водонепроникним, має матову текстуру та зберігає запах кави протягом кількох місяців. Окуляри з кави розкладаються в 100 разів швидше, ніж звичайні пластикові. Кавова рама розкладається в грунті або воді і перетворюється на природне добриво для нових рослин.

    Завдяки цій технології виробництва, усі Ochis екологічно чисті, ергономічні та універсальні. Унікальну технологію команда анонсувала кампанією на Kickstarter у 2018 році – і успішно зібрала два раунди інвестицій, які використала на побудову власного виробництва у Києві. Там кожну пару Ochis для клієнтів з усього світу створюють вручну. 


    Ochis 5

    Ochis

    Виставка Green Watching трыватыме з 14 травня до 15 січня 2023 року.


    Читайте також: ЕКОЛОГІЧНІ ЗЛОЧИНИ РОСІЇ: НЕГАТИВНІ НАСЛІДКИ, ЯКИХ НЕ ДОВЕЛОСЯ ДОВГО ЧЕКАТИ