Модний дім Patou об’єднався зі стартапом зелених технологій
Французький Модний дім Patou об’єднався зі стартапом зелених технологій Fairly Made. Відтепер тут відстежуватимуть весь ланцюжок закупівель і виробництва.
Patou став першим люксовим брендом, який об’єднався зі стартапом зелених технологій Fairly Made. Цей стартап оцінює та відстежує весь ланцюжок закупівель і виробництва підприємства за критеріями повторної переробки.
Французький Модний дім Patou надає пріоритет екологічним методам виробництва. У 2018 році тут запустили ініціативу The Patou Way. Цей підхід розроблено для обмеження впливу кожної колекції на навколишнє середовище. Клієнтам надається інформація щодо відстеження та сталості.
Стартап Fairly Made оцінив 64 продукти у лінійці Patou Les Essentiels, куди входять основні предмети гардеробу — від білих майок і джинсів до джинсових курток і чорних штанів. Таким чином Модний дім планує встановити нові стандарти сталості та прозорості. І водночас залишитися вірним своїй спадщині.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Patou
Читайте також: CHLOÉ ВВОДИТЬ СИСТЕМУ ВІДСТЕЖЕННЯ ОДЯГУ