Предыдущая статья
2 листопада на екрани виходить психологічна драма-трилер з Ірмою Вітовською та Анастасією Пустовіт — «Між нами»
Український дизайнер Кирило Харітонцев в рамках бренду Kir Khartley створив апсайкл проєкт RENAISSANCE. Його суть - екологічне відродження сорочок в унікальних дизайнах переосмисленого стилю деконструктивного Old Money.
«Кожна сорочка неможлива в повторенні та є унікальною у розмірі та текстильних поєднаннях. Бо кожне майбутнє життя створюється з декількох минулих«, — коментує дизайнер Кирило Харітонцев.
Дизайн проєкт RENAISSANCE зберігає притаманну бренду айдентику: деконструктивізм, артистизм та багатотекстильність, але використовує нові пильні колорблоки та принтблоки клітино-смуг. Фільмування кампейну відбулось в оранжереї Київського ВДНГ, яка наразі символічно переживає новий етап відродження після довготривалого занепаду.
Читайте також: «SPOMYN»: КОЛЕКЦІЯ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ СУМОК ІЗ ПЕРЕРОБЛЕНОГО ПЛАСТИКУ ВІД БРЕНДУ SPOGAD