UA
RU

«SPOMYN»: колекція дизайнерських сумок з переробленого пластику від бренду SPOGAD

Перший в Україні та Європі бренд модних аксесуарів з локально-переробленого пластику SPOGAD випустив дебютну колекцію «Spomyn». Вона складається з 7 сумок (permanent drop), виготовлених вручну за двома традиційними техніками: плетіннями нитками й плетіння з бусин.

Команда працювала над колекцією з весни минулого року. Перш ніж стати доступними для широкого загалу, сумки були представлені на Milan Design Week у травні та на закритому передпоказі у Києві.

«SPOMYN»: колекція дизайнерських сумок з переробленого пластику від бренду SPOGAD-Фото 1

Кожна сумка — це сконцентрований до кольорової пластини спогад: від містичного зачудування карпатським лісом до яскравих барв Лемурійського озера. Так, сумка «Вільногірські піски» — це спогад оперативної директорки Лідії про білу пустелю в індустріальному місті, до якої вона дитиною їздила з тіткою, говорячи про перші важливі речі. А, скажімо, «Дніпровський світанок» — це перше, що бачила майстриня Таїсія після блекаутів і нічних обстрілів, вранці доплітаючи сумку. Ніжно-рожева смужка світанку нагадувала їй, що ніч минула, а життя продовжується. Сумка «Карпатський ліс» — це дитяче враження від Різдва у Карпатах співзасновниці та креативної директорки Ани, яке вона дбайливо перевезла з собою до Франції. 

«SPOMYN»: колекція дизайнерських сумок з переробленого пластику від бренду SPOGAD-Фото 2

Читайте також: Наперекір блекаутам: мода та право об’єднались в колаборації People first

Spomyn поєднав у собі інноваційні матеріали, принцип кругового дизайну, філософію повільної моди та спогади команди бренду. Кожна сумка — це окрема історія. Не просто утилітарна річ, а statement piece висловлювання, символ, пам’ять, втілена у фізичному об’єкті. 

«SPOMYN»: колекція дизайнерських сумок з переробленого пластику від бренду SPOGAD-Фото 3

Назва «Спомин« не випадкова це дзеркало, абсолютний синонім до «спогаду«, відображення бренду. Вона символізує прямий зв’язок між SPOGAD та сумками, постійною лінійкою бренду, його основою. 

У січні цього року ми вже випустили лімітовану лінійку прикрас Zdyvo. Це був пролог нашого роману у новелах — тепер я можу показати його перші розділи. Вони фіксують два важливі моменти. Перший — за кожною річчю та ідеєю стоять реальні люди. Часом не ідеальні, але щирі і сповнені життя. Тому на фотографіях ви не побачите професійних моделей — тільки живих жінок, які тремтять перед камерою, сміються з власної недосконалості і потребують 15 хвилин терапевтичної розмови до того, як встати у кадр. І друге — важливо чути власний голос і давати йому простір. Не так важить, який медіум ви для цього обираєте — слово, бусину, нитку, ідею чи цілий бренд — як те, наскільки щиро ваш голос звучить. Цим кампейном я хотіла сказати: «Привіт! Мене звати Анастасія, я креативна директорка і співзасновниця Спогаду, і мій голос звучить так,

— говорить Ана, співзасновниця і креативна директорка Spogad.

«SPOMYN»: колекція дизайнерських сумок з переробленого пластику від бренду SPOGAD-Фото 4

«SPOMYN»: колекція дизайнерських сумок з переробленого пластику від бренду SPOGAD-Фото 5

Кожний дизайнерський об’єкт у колекції унікальний, оскільки нитки та бусини виготовляються вручну і ніколи не повторюються: ні за співвідношенням кольорів, ні за формою. Тому колір і форма сумки можуть відрізнятися від зазначеного на фотографіях. Так відрізняються наші почуття щодо пам’ятних місць і важливих дат. Так неідеальність перетворюється на унікальність. 

До трьох днів ручної праці потрібно на створення однієї бусини (куди входить сортування та подрібнення пластику, змішування до потрібного кольору-спогаду, переплавка та витримка під пресом пластини, вирізка з неї бусини та її ручне шліфування). До прикладу, у сумці «Вільногірські піски» таких бусин — 770

«SPOMYN»: колекція дизайнерських сумок з переробленого пластику від бренду SPOGAD-Фото 6

Прибуток від постійної колекції, а також від лімітованої лінійки прикрас Zdyvo, бренд інвестує у розвиток станції з сортування відходів і лабораторії з переробки пластику у Дніпрі, забезпечивши у майбутньому регіон інноваційною інституцією для післявоєнної відбудови міст. 

Детально з колекціями можна ознайомитися на сайті, а читати нові розділи роману про пам’ять — на сторінці бренду в Інстаграм

Статьи по теме