UA
RU

Sustainability Talk: Український сталий бренд спідньої білизни U-R-SO

В рамках редакційного Sustainable Talk, ми будем знайомити вас ще з одним сталим українським брендом спідньої білизни, адже своїх героїв варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо з однією із засновницей бренду Ланою Барабановою.

Sustainability Talk: Український сталий бренд спідньої білизни U-R-SO-Фото 1

Як народилась ідея створення бренду?

Ми хотіли самі купувати класну білизну з натуральних матеріалів, але її було складно знайти.

Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій?

Для виробництва білизни ми використовуємо фабричну органічну бавовну з сертифікатом GOTS,  для купальників — всесвітньо відомий відновлений нейлон ECONYL італійського виробництва.

 

Sustainability Talk: Український сталий бренд спідньої білизни U-R-SO-Фото 2

Що найголовніше у роботі sustainable бренду?

Бути чесним з аудиторією, з командою, з собою. Це головні складові sustainable бренду.

Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули?

Наша аудиторія часто дякує нам за товари, які неможливо знайти в мас-маркет брендах — білизну з органічної бавовни з сертифікатом GOTS та купальники з переробленого нейлону ECONYL. З часом все більше і більше людей в Україні роблять свідомий вибір в споживанні, а ми щасливі бути частиною цих змін.

Чим ви надихаєтесь при створенні колекцій? 

Жінками, які нас оточують. 

Sustainability Talk: Український сталий бренд спідньої білизни U-R-SO-Фото 3

Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? Як можна змотивувати людей до цього?

Перейти на відповідальне споживання не важко, якщо людина усвідомлює важливість такого вибору і свідомо його робить.  Змотивувати можна прикладом класних людей, які обрали більш відповідальний спосіб життя та інформацією про те що відповідальність — це легше, ніж здається. 

Читайте також: Sustainability Guide: 13 документалок от Netflix, которые помогут перейти на «зеленую сторону»

Sustainability Talk: Український сталий бренд спідньої білизни U-R-SO-Фото 4

Sustainability Talk: Український сталий бренд спідньої білизни U-R-SO-Фото 5

Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелену сторону»?

Жоден бренд не може вважатись повністю sustainable і жодна людина не може вважити свій образ життя повністю екологічним. Все що ми можемо, це старатись діяти настільки екологічно, наскільки це можливо в даних конкретних обставинах. З моменту, коли ми вирішили для себе діяти саме так, наша робота стала приносити нам ще більше задоволення та щастя.

Якби вам випала можливість розв’язувати глобальну проблему, то щоб це було?

Я б припинила війни. Те, що на світі досі є війни — це жахливо. А екологічність у стосунках між людьми страждає не менш, ніж екологія планети. 

Статьи по теме