Sustainability Talk: український свідомий бренд Ingreen
В межах редакційного Sustainability Talk ми говоримо про свідоме споживання і акцентуємо увагу на тому, що українські сталі бренди не зупинили своєї роботи, навіть під час війни. На цей раз хочемо познайомити вас з Ingreen — брендом, що створює одяг з натуральних тканин. Адже своїх героїв, що стоять на варті свідомого споживання варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо із засновницею бренду Катериною Волковою.
Як народилась ідея створення бренду?
Ми маємо власне виробництво, якому вже 25 років, але спочатку це був бренд дитячого одягу, цінностями якого вже навіть тоді були якість, екологічність та натуральність тканин. На жаль, це не було настільки популярно, адже тоді була епоха дешевих товарів з Китаю, що не давало нам можливості конкурувати. Але клієнти, що були у нас в той час, високо цінували нашу продукцію за якість і завжди поверталися до нас знову.
Безпосередньо еко-бренд Ingreen був створений у 2020 році і спочатку це був виключно текстиль для дому з натуральної 100% бавовни та шерсті, згодом ми прибрали шерсть та додали льон, а з часом почали використовувати і коноплі. Зрештою, ми вирішили працювати виключно з льоном та коноплями, адже ці екологічні тканини мають масу переваг, порівняно з іншими, навіть на етапі вирощування.Саме з цими тканинами ми працюємо і до тепер, створюючи наші екологічні колекції одягу для жінок та чоловіків.
Чому саме напрямок еко? На це вплинула зміна мого духовного стану та світосприйняття. Я частіше почала замислюватись над відповідальним споживанням, про стан екології та про те, як вплинути на покращення ситуації навколо себе і на планеті в цілому. Саме тому я зробила наше виробництво максимально екологічним та безвідходним.
Усі наші працівники сортують відходи виробництва, які згодом або йдуть на утилізацію або на переробку. На виробництві ми маємо котел, який палимо за допомогою деяких відходів та опалюємо приміщення. Ми не використовуємо пластикові бірки на одязі і мінімізуємо використання пластикової фурнітури, заміняючи де можливо, пластикові ґудзики на дерев’яні або з мушлі.
До пакування ми також підходимо з точки зору еко, використовуючи крафтовий папір, натуральні нитки з мішковини, та найголовніше, кожна наша річ упакована в наш брендовий шопер з натуральних конопель.
Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій?
До початку повномасштабного вторгнення ми купували льон в Білорусії, але після 24 лютого зі зрозумілих причин наша співпраця з Білоруссю припинилася і ми почали шукати інших постачальників. Наразі, льон ми закуповуємо у Франції, Германії та Туреччині, а коноплі в Індії, Китаї та Франції.
Головна вимога до матеріалів – відповідні сертифікати екологічності та натуральності.
Що найголовніше у роботі sustainable бренду?
Найголовніше в роботі — це дотримуватись філософії екологічності в усіх аспектах – матеріали, виробництво, спілкуванні з командою та споживачами, висвітлювання у медіа проблематики екології та усвідомленого споживання. Філософія бренду Ingreen — піклування про комфорт, здоров’я та красу наших споживачів з великою любов’ю до навколишнього середовища.
Як війна вплинула на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися?
Наше виробництво знаходиться в місті Славутич, що розташовано за 7 км від Білорусі. З першого дня війни ми опинилися в повному оточенні російських військ, а згодом і в окупації. Звісно ж, ні про який розвиток бренду в той момент не йшлося. Усі мої думки були про моїх працівників і про те, що робити далі. Після закінчення окупації ми всі майже одразу повернулися до роботи, але звичайно, зіштовхнулися з тим, що деякі люди виїхали і нам довелося налагоджувати процеси віддаленої співпраці. Але ми впорались.
Наразі ми розвиваємо наш еко-бренд, популяризуючи життя в стилі еко, наше виробництво повністю відновило роботу та навіть прийняло до себе робітниць, з окупованих територій.
Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули?
Насправді, все більше українців долучається до екологічної тематики. Можливо за рахунок того, що відбувається навкруги, зростає усвідомлення, що Україна – наш дім і ми маємо його берегти та відповідати за майбутнє, яке залишим нашим дітям.
Наші клієнти у більшості своїй мають спільні з нами цінності, тому Ingreen завжди має багато позитивних відгуків.
Чим ви надихаєтесь при створенні колекцій?
Я надихаюсь багатьма речами, але найголовніше для мене це екологічність, комфорт, функціональність та сучасність силуету. Я керуюсь тим, що ми створюємо базовий одяг, який відповідає людським потребам, а не просто стає черговою покупкою на один раз. Ми створюємо одяг, який дарує тепло, затишок та красу, я і сама ношу його на постійній основі.
Читайте також: Sustainability Talk: український свідомий бренд Pure One
Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? Як можна змотивувати людей до цього?
Я вважаю, що насамперед, люди звикли до певного способу життя, до якого нас привчили і, на жаль, це далеко не про sustainable. Але на мою думку, важливо все більше популяризувати цей напрямок, показувати на власному прикладі, висвітлювати в медіа досвід Європейських країн, в яких сортування сміття є обов’язковим. У своєму акаунті в інстаграм ми часто торкаємося тем екології, що викликає багато цікавості серед наших підписників.
Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелену сторону»?
Звичайно. Моє життя кардинально змінилося, починаючи з покращення мого фізичного та духовного стану, закінчуючи зміною мого оточення.
Якби вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, то щоб це було?
Дуже цікаве питання. Насправді, я багато разів над цим замислювалась і виділити для себе лише один варіант поки не можу, але 100% це були б рішення пов’язани із захистом дітей і тварин.